SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tok+ Muzyka nową ofertą dla cyfrowych subskrybentów. Zamiast reklam - muzyka i informacje

Od czwartku, 20 maja, radio Tok FM (Grupa Radiowa Agory) dostępne jest też w nowej wersji - jako Tok+ Muzyka. Program w tej wersji nadawany jest bez reklam, stacja nadaje tylko muzykę, audycje i informacje. To oferta dla subskrybentów Tok FM Premium w każdym z pakietów, a w aplikacji można ją testować bezpłatnie przez 14 dni.

Article

Program Tok+ tworzony jest na żywo i w pełni automatycznie. Nadawane są w nim te same audycje i informacje, co na antenie Tok FM, lecz treści komercyjne zastępują specjalnie dobrana muzyka oraz dodatkowe moduły informacyjne.

- Do tej pory subskrybenci Premium mogli wybierać między radiem na żywo, a samodzielnie ułożoną playlistą z audycji i podcastów. Teraz mogą posłuchać także informacyjnego radia z muzyką. Tok+ Muzyka łączy w sobie to, co słuchacze dobrze znają i lubią: audycje, cykle publicystyczne oraz najświeższe wiarygodne informacje, które uzupełnia muzyka - mówi Jarosław Śliżewski, szef digitalu Grupy Radiowej Agory.

Za wybór piosenek odpowiada Kamil Wróblewski

Za wybór piosenek do Tok+ odpowiada szef muzyczny stacji, Kamil Wróblewski. Nową, oprawę, wykorzystującą gatunki muzyczne z różnych stron świata stworzył Jarosław Gawlik.

- Stacja Tok+ Muzyka jest naturalną konsekwencją poszukiwania nowych możliwości dla radia w digitalu. Jako pierwsi w Europie wprowadziliśmy płatne subskrypcje za audycje i podcasty. Potem wdrożyliśmy automatyczne transkrypcje wszystkich audycji na tekst oraz analizę ich zawartości na platformach monitorujących internet. W tym roku zaczęliśmy tworzyć seriale audio, jak „Piecza" czy „Rzeczpospolita Kościelna". Teraz daliśmy słuchaczom unikalną możliwość wyboru stacji informacyjnej w dwóch wersjach - z komercją lub z muzyką - dodaje Śliżewski.

Oferta Tok FM Premium dostępna jest od 2015 roku. To płatny dostęp do oferty audycji, również archiwalnych oraz autorskich podcastów, wyłącznie w internecie. Pojawienie się nowej stacji w ofercie internetowej Tok FM wiąże się ze zmianami w cenniku dla nowych użytkowników (ostatnia podwyżka miała miejsce w 2018 roku). Teraz pakiet Podstawowy kosztuje 14 zł za miesiąc (w opcji 12-miesięcznej), Standardowy - 21 zł/mc, zaś MultiDostęp, w ramach którego słuchaczem dostają też dostęp do kanału RSS z podcastami - 28,50 zł za miesiąc.

Cyfrowa oferta radia Tok FM znalazła się na liście 50 płatnych subskrypcji na świecie (jedyne radio w zestawieniu). Radio ma 25,5 tys. cyfrowych subskrybentów.

W pierwszym kwartale br. udział radia Tok FM pod względem słuchania wyniósł 2,5 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tok+ Muzyka nową ofertą dla cyfrowych subskrybentów. Zamiast reklam - muzyka i informacje

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XXX
Jakieś 10 lat temu tok fm było super teraz słuchać się tego nie da.
odpowiedź
User
...
Dobry ruch - "target" TOK fm dostaje u konkurencji radio bez reklam. Sama się nie spodziewałam tego, jak bardzo podnosi to jakość słuchania.
odpowiedź
User
Antek
Jakieś 10 lat temu tok fm było super teraz słuchać się tego nie da.

Racja, zrobiło się radio oPOzycyjne...
odpowiedź