Przychody nadawcy Radia TOK FM w 2024 roku wyniosły 18,69 mln zł, o 2,2 proc. mniej niż rok wcześniej (w poniższej grafice kwoty są w tys. zł). Co prawda wpływy reklamowe zwiększyły się z 17,87 do 18,47 mln zł, ale te sklasyfikowane jako pozostałe poszły w dół z 1,25 mln do 215 tys. zł.
Według badania Radio Track od stycznia do marca 2025 roku TOK FM miało 2 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 3,1 proc. rok wcześniej. Z subskrypcji cyfrowych rozgłośni na koniec marca br. korzystało 52,5 tys. użytkowników, o 33 proc. więcej niż przed rokiem.
Koszty rodzajowe Inforadia wzrosły w ub.r. o 8,9 proc. do 15,05 mln zł. Wydatki na wynagrodzenia i świadczenia pracownicze poszły w górę z 6,02 do 6,58 mln zł, na usługi obce – z 4,01 do 4,56 mln zł, zaś koszty reklam i reprezentacji zmalały z 1,65 do 1,62 mln zł.

Firma w ub.r. zatrudniała średnio 42 pracowników, o dwóch mniej niż przed rokiem.
Jej pozostałe wpływy operacyjne podskoczyły z 61 do 216 tys. zł, koszty finansowe – z 277 do 549 tys. zł, a kwota zapłaconego podatku dochodowego zmniejszył się z 1 mln do 665 tys. zł. W konsekwencji zysk operacyjny zmalał z 5,31 do 3,82 mln zł, a zysk netto – z 4,13 do 2,69 mln.
2,7 mln zł na dywidendę
Udziałowcy Inforadia pod koniec kwietnia postanowili, że cały zeszłoroczny zysk netto otrzymają przed końcem maja jako dywidendę. Do Grupy Radiowej Agory trafi 1,78 mln zł, a do Polityki – 913,1 tys. zł.
Nadawca TOK FM regularnie dzieli się zyskiem ze swoimi udziałowcami. W ub.r. wypłacił im 4,13 mln zł.











