TVN24 ze specjalnym codziennym programem „Tokio 2020” na IO (wideo)

Od 23 lipca TVN24 emitować będzie nowy codzienny program „Tokio 2020”. W ramach przygotowywanego przez redakcję Eurosportu cyklu poruszane będą aktualne tematy związane z Igrzyskami Olimpijskimi.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Program poprowadzą komentatorzy Eurosportu Michał Korościel i Paweł Kuwik. Każdy odcinek będzie zawierał relacje specjalnych wysłanników - Monika Krajewska z „Faktów TVN", Paweł Łukasik z TVN24 i Kacper Merk z Eurosportu.

Będą także komentarze i analizy ekspertów Eurosportu czy sportowców, m.in. Roberta Korzeniowskiego, Piotra Gruszki, Sylwii Gruchały, Pawła Czapiewskiego, Pawła Januszewskiego czy Anny Rogowskiej.

W magazynie zostaną pokazane najważniejsze wydarzenia olimpijskie minionego dnia oraz zapowiedzi kolejnych konkurencji. Dziennikarze przedstawią także sylwetki sportowców i opowiedzą na czym polegają poszczególne dyscypliny.

Emisja od 23 lipca

Premiera programu w TVN24 odbędzie się w piątek, 23 lipca 2021 roku o godz. 20.00. Kolejne wydania „Tokio 2020" będzie można oglądać codziennie o tej samej porze.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/20-urodziny-tvn24,7170180762760833a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji