Tomasz Augustyniak przechodzi z PAP do Interii

Korespondent Polskiej Agencji Prasowej w Azji Południowo-Wschodniej Tomasz Augustyniak kończy współpracę z agencją. Dziennikarz przechodzi do redakcji serwisu Wydarzenia w portalu Interia (Grupa Polsat Plus).

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Tomasz Augustyniak przechodzi z PAP do Interii

Tomasz Augustyniak o zmianie pracy napisał na Twitterze. „Chciałbym poinformować polską część twitterowych znajomych, że formalnie kończę współpracę z PAP jako korespondent w Azji Południowo-Wschodniej i zaczynam – z zespołem @Int_Wydarzenia. Dziękuję @LukaszNoszczak za dalekowzroczność! :)” - zaznaczył.

Już w środę w portalu ukazał się wywiad Augustyniaka z Mahathirem Mohamadem, byłym premierem Malezji.

Augustyniak z PAP związany był od grudnia 2019 roku, w latach 2015-2018 był korespondentem z Azji Południowo-Wschodniej dla Wirtualnej Polski, od 2013 roku pracuje również jako niezależny korespondent z tego regionu (jego teksty pojawiały się m.in. w „Tygodniku Powszechnym”, „Polityce”, „Wprost”, Al Jazeerze czy Bloomberg Businessweek).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/interia-koniec-komentarze-pod-tekstami-jak-komentowac-dlaczego-blokada-nowe-prawo,7169727430502017a ##

Według badań Mediapanel, strona główna Interii odnotowała w listopadzie 5,2 mln użytkowników, którzy przeciętnie spędzali tam 35 minut i 55 sekund, oraz 17,7 proc. zasięgu.

W listopadzie Interia znalazła się na 14. miejscu rankingu najczęściej cytowanych mediów w Polsce Instytutu Monitorowania Mediów. W kategorii portale internetowe zajęła trzecie miejsce.

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały