Tomasz Choroszewski chief media officerem w K2 Precise

Z początkiem sierpnia do agencji K2 Precise (Grupa K2) dołączył Tomasz Choroszewski, który objął stanowisko chief media officera.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Choroszewski chief media officerem w K2 Precise
Tomasz Choroszewski

Choroszewski odpowiada m.in. za obszar marketingu precyzyjnego, afiliację oraz zespół client service.

Ostatnio w Wavemaker

Tomasz Choroszewski w ostatnim czasie zarządzał kompetencjami performance marketingowymi w sieciowym domu mediowym Wavemaker.

Pracował także m.in. dla Grupy o2, gdzie odpowiadał za jeden z zespołów sprzedażowych oraz w TVP, w której współtworzył strategię rozwoju digital oraz prowadził projekty cross-mediowe. Nadzorował także rozbudowę obszarów digital i trading w agencji mediowej Codemedia.

Choroszewski współpracował między innymi z takimi klientami jak: IKEA, USP (Spark & Mortar) oraz Nestle (Nespresso).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?