SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Czerwiński szefem zakupu digitalowego w Mediabrands

Tomasz Czerwiński obejmie nowo utworzone stanowisko digital trading directora w grupie Mediabrands, do której należą takie agencje mediowe, jak UM czy Initiative. Tym samym, po blisko trzech latach, wraca do zespołu Mediabrands.

Tomasz Czerwiński Article

Czerwiński będzie odpowiedzialny za koordynację współpracy tradingowej grupy w obszarze digitalowym oraz będzie blisko współpracował z zespołami agencji UM, Initiative, UM Thrive, Initiative Junior, Reprise, Matterkind oraz wyspecjalizowanymi zespołami grupy Mediabrands.

Dołączy do kilkuosobowego zespołu tradingowego, którym kieruje Krzysztof Badziak, chief trading officer, head of Magna Poland. Swoje nowe obowiązki obejmie od kwietnia br.

Tomasz Czerwiński ma ponad 10-letnie doświadczenie pracy w agencjach mediowych. Ostatnio związany był z domem mediowym Vizeum, w którym odpowiadał za koordynacje i doskonalenie kompetencji zespołu digitalowego oraz rozwój usług i produktów. Zajmował się także m.in. koordynacją obsługi digitalowej Ferrero.

Wcześniej pracował w takich agencjach jak: Mediacom, Zenith oraz UM i Initiative.

Zajmował się obsługą klientów z różnorodnych branż, w tym m.in.: FMCG, bankowość, ubezpieczenia, farmacja, turystyka, motoryzacja, AGD. Aktywnie wspierał agencje przy realizacji projektów new business.

 

Dołącz do dyskusji: Tomasz Czerwiński szefem zakupu digitalowego w Mediabrands

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ANJA
Tomek, gratulacje i powodzenia!! Ciekawych wyzwań i samych sukcesów!!!
0 0
odpowiedź
User
Michał
Świetny człowiek i ekspert. Gratulacje Tomek.
0 0
odpowiedź
User
Agata
Każdy by chciał pracować z Tomkiem!!!
0 0
odpowiedź