SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Jakubiak prezentuje "Najświeższe lokalności" sklepów Lewiatan

Ruszyła kampania sklepów Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w ramach nowej platformy komunikacji "Najświeższe lokalności" z Tomaszem Jakubiakiem.

Article

Przygotowane materiały i spoty przyjęły stylistykę newsów rodem z telewizji informacyjnej. W rolę prowadzącego wcielił się Tomasz Jakubiak znany ze swojego zamiłowania do pielęgnowania lokalności. Sam Lewiatan w komunikacji przedstawiany jest jako serce lokalnej społeczności. Łączą się w nim interesy i historie gospodarza sklepu, dostawców, klientów - całej okolicy.

Na kampanię składają się działania offline i online, w telewizji, radiu, digitalu i sklepach.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, produkcją spotów telewizyjnych zajęło się Shootme, strategię komunikacji przygotowało Czteryczwarte wraz z Ambasadą, a za platformę komunikacji i egzekucję we wszystkich kanałach odpowiada agencja Ambasada.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Jakubiak prezentuje "Najświeższe lokalności" sklepów Lewiatan

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl