Tomasz Karolak reklamuje fotowoltaikę Sunday Polska

Producent instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła Sunday Polska startuje z kampanią wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” z udziałem aktora Tomasza Karolaka. Działania przygotowały Pompidowu, New PixcelForge, Havas Media i agencja Performance Labs.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Karolak reklamuje fotowoltaikę Sunday Polska

Kampania „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” opiera się na czytelnym przekazie z delikatnym przymrużeniem oka. Głównym bohaterem spotów i materiałów reklamowych jest Tomasz Karolak. Aktor w charakterystycznym dla siebie stylu i ekspresji przedstawia zalety posiadania fotowoltaiki i podkreśla wartość ekologicznej, czystej energii ze słońca.

"Powszechnie lubiany aktor, znany z talentu komediowego"

- Udział Tomasza Karolaka w kampanii nie jest przypadkowy. To powszechnie lubiany aktor, znany z talentu komediowego, który wykorzystaliśmy w naszych reklamach. Dodatkowo, jest klientem Sunday i korzysta z instalacji fotowoltaicznej w swoim domu. Wybór głównego bohatera kampanii był więc całkowicie naturalny. Z komunikacją będziemy obecni w ogólnopolskich, szerokozasięgowych mediach przez kilkanaście tygodni i wierzymy, że razem z Tomaszem zachęcimy jeszcze większą grupę Polaków do inwestycji w zieloną energię – mówi Lidia Kłosowska, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży w Sunday Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-end-zwiastun-premiera-show-biznes-obsada-opinie ##

Ogólnopolskie działania promocyjne rozpoczynają się 10 maja i potrwają przez kolejne 17 tygodni. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat posiadające dom jednorodzinny. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również prasę codzienną, digital media, OOH oraz działania PR i BTL.

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Kreatywna Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji, Sebastian Wełdycz. Reżyserem spotów był Tomasz Mandes. Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixcelForge (CGI) i Agnieszką Burcan (kompozytor).   

Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Działania PR i kampanię w prasie prowadzi Monday agencja komunikacji. Po stronie Sunday Polska odpowiedzialne za przygotowanie kampanii były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu