Tomasz Kreczmar odchodzi z Hyper+, ale pasmo zostaje w ramówce

Tomasz Kreczmar, kierownik redakcji pasma Hyper+ w Canal+ Cyfrowym, po 10 latach odchodzi z firmy. Platforma nc+ zapewnia, że blok o grach nadal będzie emitowany.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Wszystko, co ma swój początek, ma też swój koniec. No i koniec jednego jest początkiem czegoś innego. Dla mnie nadszedł właśnie koniec "szefowania" Hyperowi. 10 lat minęło nieco jak z bicza strzelił - napisał Tomasz Kreczmar na swoim blogu.

- Liczymy na to, że Tomasz Kreczmar nadal będzie współpracował z redakcją - mówi nam Aleksandra Kulik, odpowiedzialna za PR stacji.  - Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko kierownika redakcji, a Hyper+ pozostaje wieczornym pasmem w kanale teleTOON+ - zapewnia Kulik. Z Tomaszem Kreczmarem nie udało nam się skontaktować.

Hyper+ to jedyny w Polsce blok programowy w całości poświęcony grom wideo i trendom w światowych multimediach. Znaleźć w nim można prezentacje gier z całego świata, wywiady z twórcami multimediów i grafiki komputerowej, a także japońską animację. Hyper+ nadawany jest od 21.00 na kanale teleTOON+.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział stacji teleTOON+ w lipcu br. wyniósł 0,25 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?