Tomasz Kuisz: z GroupM na dyrektora ds. strategii danych w Publicis Groupe

Tomasz Kuisz, dotychczas dyrektor zarządzający [m] Platform w GroupM, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii danych w Publicis Groupe (należą do niej m.in. agencje Publicis, Leo Burnett, Starcom, Zenith). W tej roli będzie odpowiadał za rozwój oferty strategicznej i produktowej Publicis Groupe w dziedzinie danych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
2 komentarze
Tomasz Kuisz: z GroupM na dyrektora ds. strategii danych w Publicis Groupe
Tomasz Kuisz

Do jego głównych zadań należeć będą m.in. wsparcie klientów grupy w zakresie budowania strategii rynkowych opartych o dane. Będzie też odpowiadać za współpracę z globalną siecią Publicis Groupe w zakresie wykorzystywania i rozwijania na polskim rynku oferty Publicis People Cloud - globalnej platformy opartej na danych, służącej do identyfikacji źródeł wzrostu biznesu w różnych segmentach konsumenckich. Zajmie się też rozwojem Titan Data Engine - autorskiej infrastruktury technologicznej Publicis Groupe służącej do gromadzenia, przechowywania i zarządzania danymi, wykorzystywanymi w działaniach komunikacyjnych klientów, badaniach i analityce.

Tomasz Kuisz będzie raportował do Anny Sakowicz, chief data & analytics officera Publicis Groupe.

- Jak wynika z badań eMarketera, aż 87 proc. marketerów uważa, iż dane są najbardziej niewykorzystanym zasobem w ich organizacjach. Chcemy wspierać naszych klientów w zmianie tego stanu rzeczy, dlatego Data Science jest jednym ze strategicznych filarów modelu Power of One, który rozwijamy w Publicis Groupe. Naszym głównym zadaniem jest stymulowanie wzrostu biznesu klientów Grupy poprzez spójne i strategiczne podejście do wykorzystywania danych w ich działaniach marketingowych, począwszy od identyfikacji obszarów wzrostu, poprzez przewidywanie efektów, po mierzenie skuteczności działań, które zasilamy wiedzą płynącą z danych. Jestem przekonana, że wieloletnie doświadczenie Tomka Kuisza w dziedzinie technologii digitalowych, narzędzi i platform służących do zarządzania danymi oraz jego szerokie spojrzenie na obszar Data Science w marketingu, będą dla nas i naszych klientów ogromnym atutem - mówi Anna Sakowicz, chief data & analytics officer w Publicis Groupe.  

Tomasz Kuisz jest związany z branżą marketingową od kilkunastu lat. Rozpoczynał karierę w IPG Mediabrands, gdzie przeszedł przez ścieżkę od specjalisty planowania internetu po Digital Strategy Directora. Przez niemal 10 lat pracował w GroupM, gdzie zbudował zespół struktury Xaxis, następnie poszerzył odpowiedzialność o nadzór nad zespołem Light Reaction, a przez ostatnie 2,5 roku był dyrektorem zarządzającym [m]Platform, łącząc wcześniej zdobytą wiedzę i doświadczenie w nadzorze nad ofertą w takich obszarach jak: Programmatic & Data Marketing, Performance Marketing, Native & Content Advertising, Google Platforms & SEO, Social Media Marketing & Influencer Marketing, Creative, Ad Ops, Data Management Platform & Data Strategies.

Komentarze (2)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"