SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Lis mimo spadku liderem pasma, 20 mln zł z reklam

Czwartą serię programu "Tomasz Lis na żywo" śledziło w TVP 2 nieco mniej widzów niż jego trzecią edycję. Stacja pozostała jednak liderem rynku w czasie emisji talk-show. Wpływy reklamowe programu wyniosły ponad 20 mln zł.

Tomasz Lis mimo spadku liderem pasma, 20 mln zł z reklam

W okresie od września 2010 do początku czerwca 2011 nadawane w poniedziałki o 21.50 odcinki programu “Tomasz Lis na żywo” oglądało 2,77 mln widzów przy udziałach wynoszących 22,34 proc. w grupie 4+ i 14,65 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. To nieco słabszy wynik od oglądalności poprzedniej serii, którą rok wcześniej śledziło średnio 2,89 mln widzów, co dało 22,42 proc. udziału w 4+. W grupie 16-49 udział tamtej edcyji był nższy niż ostatnio i wyniósł 14,18 proc.

Dwójka podczas emisji "Tomasz Lis na żywo” pozostała jednak liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja z 18,81 proc. udziału w rynku przypadła Polsatowi, nadającemu w tym czasie filmy fabularne. Trzecia była telewizja TVN (17,48 proc.; gł. „Szymon Majewski Show”, „Mentalista”, “Agenci NCIS”), a czwarta - TVP 1 (7,46 proc.; Teatr Telewizji i filmy). W grupie 16-49 Polsatowi i TVN udało się jednak wyprzedzić TVP 2, która zajęła dopiero trzecie miejsce.

Czwarta edycja programu Lisa przyniosła Telewizji Polskiej z reklam 20,3 mln złotych, czyli prawie tyle samo, co poprzednia seria (dane cennikowe netto, bez rabatów). Publicystyczne widowisko śledziły głównie kobiety, widzowie po pięćdziesiątce oraz osoby z małych i średnich miast.

Nowe odcinki talk-show “Tomasz Lis na żywo” mają się pojawić na antenie Dwójki jesienią br.


Widownia “Tomasz Lis na żywo”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-09-2010 2 597 557 21,91% 13,08%
13-09-2010 2 865 636 25,28% 16,51%
20-09-2010 2 499 467 22,05% 12,21%
27-09-2010 2 585 831 19,90% 13,71%
04-10-2010 2 748 288 23,65% 13,52%
11-10-2010 2 617 145 22,78% 15,70%
18-10-2010 2 520 417 20,17% 14,41%
25-10-2010 2 494 598 20,84% 12,15%
08-11-2010 2 503 835 20,63% 11,89%
15-11-2010 2 535 088 20,79% 14,59%
22-11-2010 2 172 219 16,39% 9,38%
29-11-2010 2 292 915 17,98% 9,80%
06-12-2010 2 611 124 21,26% 16,53%
13-12-2010 2 976 354 23,60% 14,80%
20-12-2010 2 966 384 24,37% 16,10%
27-12-2010 3 179 118 23,13% 15,79%
03-01-2011 3 137 581 24,00% 15,92%
10-01-2011 3 170 846 24,95% 16,71%
17-01-2011 3 718 679 28,16% 17,85%
24-01-2011 3 112 146 24,59% 16,98%
31-01-2011 3 381 702 26,39% 17,45%
14-02-2011 3 012 854 22,71% 15,61%
21-02-2011 3 477 044 27,22% 18,46%
28-02-2011 2 922 636 24,44% 17,90%
07-03-2011 2 460 689 20,30% 14,43%
14-03-2011 2 926 395 24,06% 17,13%
21-03-2011 2 331 215 19,40% 12,79%
28-03-2011 2 799 895 22,68% 16,17%
04-04-2011 2 875 913 22,22% 13,66%
11-04-2011 2 858 391 23,53% 16,23%
18-04-2011 2 531 977 20,82% 14,82%
02-05-2011 2 128 538 16,75% 9,10%
09-05-2011 2 580 102 21,18% 15,27%
16-05-2011 2 871 395 23,42% 16,61%
23-05-2011 2 429 693 19,97% 12,68%
30-05-2011 3 027 236 24,47% 15,04%
06-06-2011 2 470 593 20,38% 11,95%
Średnia 2 766 735 22,34% 14,65%

 
Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Tomasz Lis 2766735 22,34 14,65
Polsat 2330220 18,81 24,34
TVN 2165210 17,48 19,31
TVP 1 923885 7,46 6,71

 
Profil widowni “Tomasz Lis na żywo”

Profil TVP2 AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 76 36,42%
Kobiety 123 63,58%
Wiek  4-9 15 0,91%
 10-15 18 1,25%
16 - 19 25 1,41%
20 - 24 27 2,19%
25 - 29 44 3,93%
30 - 34 58 4,78%
35 - 39 84 6,12%
40 - 44 91 5,85%
45 - 49 95 6,60%
50 - 54 131 10,67%
55 - 59 148 11,38%
60+ 226 44,90%
Wlk. miasta Wieś 97 37,78%
< 50 tys. 114 27,50%
50-100 tys. 112 9,59%
100-200 tys. 89 7,20%
> 200 tys. 89 17,93%
Zawód Top management 106 8,74%
Pracownicy średniego szczebla 88 12,99%
Pracownicy fizyczni i rolnicy 74 14,87%
Emeryci 205 52,07%
Inni 36 11,33%
Wykształcenie Podstawowe 107 48,76%
Średnie 114 33,83%
Wyższe 126 15,24%
Inne 17 2,17%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis mimo spadku liderem pasma, 20 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
brawa za tabelę z wynikami o oglądalności odcinek po odcinku.

ps: Proponuję przejrzeć jeszcze raz tabelę z profilem widza.Rozchodzi mi się o struktu wiekową.W procentach doliczyłem się aż trzech błędów.
8 8
odpowiedź
User
Gembal
Tomasz Lis jest najlepszy. Brawo, panie redaktorze. Pozdrawiam serdecznie.
8 8
odpowiedź
User
Dany
nie oglądam jego programu.
I nie kupuje "Wprost" tylko "Uważam Rze"!
8 8
odpowiedź
User
lolek
Dużo Baranów jak to Lis określał swoich odbiorców. Do znalezienia na youtube:p.
8 8
odpowiedź
User
Bankrut
nie oglądam już tego programu bo jest nudny.
ten program powinien być na kanale tvp info którego nawet nie zaprogramowałem w telewizorze bo w wiadomości jest zbyt dużo. na polsacie o 18.50. na tvn o 19 na tvp o 19.30, czyli nadmiar.
dziękuje za uwagę :-)
8 8
odpowiedź