SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Lis mimo spadku liderem pasma, 20 mln zł z reklam

Czwartą serię programu "Tomasz Lis na żywo" śledziło w TVP 2 nieco mniej widzów niż jego trzecią edycję. Stacja pozostała jednak liderem rynku w czasie emisji talk-show. Wpływy reklamowe programu wyniosły ponad 20 mln zł.

W okresie od września 2010 do początku czerwca 2011 nadawane w poniedziałki o 21.50 odcinki programu “Tomasz Lis na żywo” oglądało 2,77 mln widzów przy udziałach wynoszących 22,34 proc. w grupie 4+ i 14,65 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. To nieco słabszy wynik od oglądalności poprzedniej serii, którą rok wcześniej śledziło średnio 2,89 mln widzów, co dało 22,42 proc. udziału w 4+. W grupie 16-49 udział tamtej edcyji był nższy niż ostatnio i wyniósł 14,18 proc.

Dwójka podczas emisji "Tomasz Lis na żywo” pozostała jednak liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja z 18,81 proc. udziału w rynku przypadła Polsatowi, nadającemu w tym czasie filmy fabularne. Trzecia była telewizja TVN (17,48 proc.; gł. „Szymon Majewski Show”, „Mentalista”, “Agenci NCIS”), a czwarta - TVP 1 (7,46 proc.; Teatr Telewizji i filmy). W grupie 16-49 Polsatowi i TVN udało się jednak wyprzedzić TVP 2, która zajęła dopiero trzecie miejsce.

Czwarta edycja programu Lisa przyniosła Telewizji Polskiej z reklam 20,3 mln złotych, czyli prawie tyle samo, co poprzednia seria (dane cennikowe netto, bez rabatów). Publicystyczne widowisko śledziły głównie kobiety, widzowie po pięćdziesiątce oraz osoby z małych i średnich miast.

Nowe odcinki talk-show “Tomasz Lis na żywo” mają się pojawić na antenie Dwójki jesienią br.


Widownia “Tomasz Lis na żywo”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
06-09-20102 597 55721,91%13,08%
13-09-20102 865 63625,28%16,51%
20-09-20102 499 46722,05%12,21%
27-09-20102 585 83119,90%13,71%
04-10-20102 748 28823,65%13,52%
11-10-20102 617 14522,78%15,70%
18-10-20102 520 41720,17%14,41%
25-10-20102 494 59820,84%12,15%
08-11-20102 503 83520,63%11,89%
15-11-20102 535 08820,79%14,59%
22-11-20102 172 21916,39%9,38%
29-11-20102 292 91517,98%9,80%
06-12-20102 611 12421,26%16,53%
13-12-20102 976 35423,60%14,80%
20-12-20102 966 38424,37%16,10%
27-12-20103 179 11823,13%15,79%
03-01-20113 137 58124,00%15,92%
10-01-20113 170 84624,95%16,71%
17-01-20113 718 67928,16%17,85%
24-01-20113 112 14624,59%16,98%
31-01-20113 381 70226,39%17,45%
14-02-20113 012 85422,71%15,61%
21-02-20113 477 04427,22%18,46%
28-02-20112 922 63624,44%17,90%
07-03-20112 460 68920,30%14,43%
14-03-20112 926 39524,06%17,13%
21-03-20112 331 21519,40%12,79%
28-03-20112 799 89522,68%16,17%
04-04-20112 875 91322,22%13,66%
11-04-20112 858 39123,53%16,23%
18-04-20112 531 97720,82%14,82%
02-05-20112 128 53816,75%9,10%
09-05-20112 580 10221,18%15,27%
16-05-20112 871 39523,42%16,61%
23-05-20112 429 69319,97%12,68%
30-05-20113 027 23624,47%15,04%
06-06-20112 470 59320,38%11,95%
Średnia2 766 73522,34%14,65%

 
Oglądalność programu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Tomasz Lis276673522,3414,65
Polsat233022018,8124,34
TVN216521017,4819,31
TVP 19238857,466,71

 
Profil widowni “Tomasz Lis na żywo”

ProfilTVP2AFFADH %
PłećMężczyźni7636,42%
Kobiety12363,58%
Wiek 4-9150,91%
 10-15181,25%
16 - 19251,41%
20 - 24272,19%
25 - 29443,93%
30 - 34584,78%
35 - 39846,12%
40 - 44915,85%
45 - 49956,60%
50 - 5413110,67%
55 - 5914811,38%
60+22644,90%
Wlk. miastaWieś9737,78%
< 50 tys.11427,50%
50-100 tys.1129,59%
100-200 tys.897,20%
> 200 tys.8917,93%
ZawódTop management1068,74%
Pracownicy średniego szczebla8812,99%
Pracownicy fizyczni i rolnicy7414,87%
Emeryci20552,07%
Inni3611,33%
WykształceniePodstawowe10748,76%
Średnie11433,83%
Wyższe12615,24%
Inne172,17%

Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis mimo spadku liderem pasma, 20 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
brawa za tabelę z wynikami o oglądalności odcinek po odcinku.

ps: Proponuję przejrzeć jeszcze raz tabelę z profilem widza.Rozchodzi mi się o struktu wiekową.W procentach doliczyłem się aż trzech błędów.
odpowiedź
User
Gembal
Tomasz Lis jest najlepszy. Brawo, panie redaktorze. Pozdrawiam serdecznie.
odpowiedź
User
Dany
nie oglądam jego programu.
I nie kupuje "Wprost" tylko "Uważam Rze"!
odpowiedź