SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Lis w Dwójce wygrywa z konkurencją

Emitowany od 25 lutego w poniedziałkowe wieczory w Dwójce nowyprogram Tomasza Lisa prawie dwukrotnie podniósł widownię pasma wktórym jest pokazywany. Audycja pod względem oglądalności wyprzedzatakże nadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu "Tomasz Lisna żywo" wyniosła 3,56 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie24,60 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu programy emitowaneprzez TVP 2 w tym paśmie miały 1,79 mln widzów i udziały wynoszące12,19 proc.

Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
10-03-20083 126 17022,01%13,03%
03-03-20082 976 49320,53%11,87%
25-02-20084 583 15431,13%20,76%
średnia3 560 13724,60%15,16%


W porze emisji programu "Tomasz Lis na żywo" (poniedziałki 21.10 -22.04) Dwójka jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscuznajduje się z Polsat z udziałem na poziome 24,23 proc. Stacja tanadaje w tym czasie filmy fabularne. Dalej plasują się: TVN (22,99proc., "Na Wspólnej", "Szymon Majewski Show" i "Krok od domu") iTVP 1 (głównie "Teatr Telewizji"; 5,54 proc.).


Wszyscy4+

StacjaAMRAMR %SHR %
TVP 2 - TomaszLis na żywo3 560 1379,92%24,60%
Polsat3 507 2989,77%24,23%
TVN3 327 5379,27%22,99%
TVP 1801 2372,23%5,54%


Wśród widzów show Tomasza Lisa dominują kobiety, ludzie popięćdziesiątce, oraz mieszkańcy wsi i małych miast.



AFFADH %
PłećMężczyźni8641,57%

Kobiety11358,43%
Wiek4- 9271,68%

10-15292,23%

16 - 19181,13%

20 - 24312,77%

25 - 29373,15%

30 - 34624,90%

35 - 39442,93%

40 - 44986,39%

45 - 49876,72%

50 - 5413411,00%

55 - 5915911,45%

60+24945,63%
Wlk.miastaWieś10339,60%

< 50 tys.10925,94%

50-100 tys.908,05%

100-200 tys.866,84%

> 200 tys.9419,57%
ZawódTop management826,79%

Pracownicy szczeblaśredniego8711,67%

Pracownicy fizyczni irolnicy7915,54%

Emeryci21154,59%

Inne3511,41%
WykształceniePodstawowe10445,84%

Średnie11935,79%

Wyższe12114,45%

Inne283,92%


Na reklamach wyemitowanych wokół trzech pierwszych wydań programuTVP 2 zarobiła 1,6 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis w Dwójce wygrywa z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl