Tomasz Smokowski po 23 latach żegna się z Canal+. „Ostatni moment by coś zbudować”

Tomasz Smokowski odchodzi z Canal+. Pracował tam 23 lata, komentując mecze piłkarskie polskiej i światowych lig. O swoich zamiarach dziennikarz poinformował współpracowników wewnętrznym listem.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Informację o odejściu Smokowskiego podał serwis Sportowefakty.wp.pl. Dziennikarz miał poinformować współpracowników redakcyjnych o zamiarze odejścia po zakończeniu jesiennej rundy piłkarskiej, czyli w grudniu br.

- (Decyzja) jest podyktowana kiełkującą we mnie od wielu miesięcy chęcią zrobienia czegoś na własny rachunek - i co tu dużo kryć - na własne ryzyko. Być sobie sterem, żaglem i okrętem. Mam 43 lata i to może ostatni moment by spróbować zbudować coś od nowa i od podstaw, żeby za 20 lat na starość nie żałować - napisał w cytowanym przez serwis liście.

Według nieoficjalnych informacji Smokowski zamierza tworzyć własny program internetowy o tematyce sportowej.

Smokowski zaczął pracę w Canal + w 1995 roku i przez całą karierę był związany z tą firmą. Komentował mecze ligi piłkarskich, głównie polskiej i francuskiej. Jest współprowadzącym magazynu „Liga + Extra” (wraz z Andrzejem Twarowskim). Od 2011 do 2014 roku pełnił funkcję dyrektora ds. sportu platformy nc+. Zrezygnował z niej, aby skupić się na realizowaniu dziennikarskich zadań.

Dziennikarz zamierza teraz skupić się na własnych projektach, jednak nie ujawnia, co to mogłyby być za projekty. Nie chce też komentować swojego odejścia.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały