Tomasz Stawiszyński nowym felietonistą „Tygodnika Powszechnego”

Filozof i eseista Tomasz Stawiszyński dołączył do grona felietonistów „Tygodnika Powszechnego”. Będzie publikował na łamach co dwa tygodnie, pierwszy felieton w środę, 17 listopada. - To pismo było i jest jednym z fundamentów mojej formacji intelektualnej - komentuje autor.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Stawiszyński znany jest m.in. z anteny Radia Tok FM, gdzie od 2016 roku prowadzi „ Godzinę filozofów” i „Kwadrans Filozofa”. Od lat zajmuje się popularyzowaniem filozofii, pisał m.in. na łamach „Dziennika”, „Newsweeka” czy „Przekroju”. Autor podcastu „Skądinąd” i książek: „Potyczki z Freudem. Mity, pokusy i pułapki psychoterapii”, „Co robić przed końcem świata” oraz „Ucieczka od bezradności”.

- „Tygodnik Powszechny” to pismo, które było i jest jednym z fundamentów mojej formacji intelektualnej. Jedna z nielicznych w polskich mediach przestrzeni, gdzie uprawia się głęboką refleksję nad współczesnością, wolna od stadnych antagonizmów i wojen tożsamościowych. Czuję się zaszczycony, że będę mógł regularnie pojawiać się na łamach Tygodnika – powiedział „Tygodnikowi Powszechnemu” Tomasz Stawiszyński. - Naszego nowego felietonistę cenimy za niezależność poglądów i jasność ich formułowania. Już wielokrotnie był obecny na naszych łamach, a teraz cyklicznie będziemy mogli się przekonać, jak myślenie wyzwala. Zbyt wiele jest przecież wokół nas „spraw nie do pomyślenia”. Na pewno pomyśli o nich Tomasz Stawiszyński - komentuje Piotr Mucharski, redaktor naczelny „Tygodnika”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska