Tomasz Świtała CX directorem w Spacecamp

Tomasz Świtała dołączył do zespołu Spacecamp (Brand New Galaxy) na stanowisku customer experience director.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Świtała w Spacecamp będzie nadzorował dział user experience oraz współpracował z Arturem Puszkiewiczem odpowiedzialnym za komórkę customer experience intelligence (CXI), wspierając go w tworzeniu i implementacji innowacyjnych usług.

Ostatnio w Cheil Poland

Świtała przed przejściem do Spacecamp przez trzy lata pracował w Cheil Poland, z czego ponad rok na stanowisku user experience lead. Doświadczenie gromadził także w WebInterpret oraz Nowoczesnej Firmie. W trakcie kariery zawodowej pracował dla Amazona, eBay, Reebok, Samsunga, Energizera, Hankook, Merck, 4F, CEDC czy PKO.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spacecamp-analiza-doswiadczen-konsumenckich-artur-puszkiewicz ##

Nowy customer experience director wnosi do agencji znajomość najnowszych rozwiązań technologicznych stosowanych w marketingu i wsparciu sprzedaży z obszarów: projektowania programów lojalnościowych, grywalizacji, oprogramowań do digital signage, predictive calling, emotion tracking, czy rozszerzonej rzeczywistości (AR). Połączenie jego kompetencji z badaczami, analitykami i strategami Spacececamp wzmacnia ofertę agencji o innowacyjne rozwiązania customer-centric.

Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z pogranicza marketingu i technologii, wchodzącą w skład holdingu agencji Brand New Galaxy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator