SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Walczak dyrektorem marketingu Intermarche

Tomasz Walczak objął stanowisko dyrektora marketingu sieci sklepów Intermarche (Grupa Muszkieterów). W firmie pracuje od 10 lat.

Tomasz WalczakArticle

Tomasz Walczak został dyrektorem marketingu sieci sklepów Intermarche należącej do Grupy Muszkieterów. Od września był p.o. na tym stanowisku.

W Intermarche pracuje od 2011 roku. Najpierw, przez 7 lat był trade marketing managerem. W maju 2018 roku został kierownikiem działu promocji i wsparcia sprzedaży. Odpowiadał na tym stanowisku m.in. za organizowanie promocji dla sieci sklepów Intermarche.

Wcześniej, przez 4 lata pracował w firmie Colian (Grześki, Oranżada Hellena). Był tam m.in. category brand managerem, a takie kierownikiem działu trade marketingu.

W latach 1997-2007 pracował jako kierownik działu marketingu w produkującej słodycze firmie Terravita.

Wcześniej był account managerem w GPD Agency.

Sieć Intermarche ma obecnie ok. 200 sklepów w Polsce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Walczak dyrektorem marketingu Intermarche

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Peter&Jo
... czyli GIEPED będzie miał robotę.
odpowiedź