Tomasz Żąda wrócił na antenę Trójki

Dziennikarz muzyczny Tomasz Żąda po ponad półtora roku przerwy znów prowadzi audycje w radiowej Trójce. Z rozgłośnią jest związany od przeszło trzech dekad.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W zeszłą niedzielę Tomasz Żąda prowadził w Trójce popołudniową audycję „Spotkania trzeciego stopnia”, a dzień wcześniej - przedpołudniowe pasmo „Trzy strony dźwięku”.

Dla dziennikarza to powrót na antenę rozgłośni po ponad półtorarocznej przerwie. Teraz ma pojawiać się w audycjach regularnie.

Tomasz Żąda w Trójce od 1990 r.

Z anteny Trójki Tomasz Żąda zniknął wiosną 2022 roku. Prowadził wówczas autorskie audycje „Polski Express” i „Nocne żądze”, a także raz w tygodniu „Naszą tonację”.

Rzeczniczka Polskiego Radia tłumaczyła, że Żąda dalej jest zatrudniony w firmie i „obecnie pracuje nad nowym projektem muzycznym”. Dziennikarz przygotowywał w ostatnich miesiącach dwa cykle wideo publikowane na profilach społecznościowych Trójki: wywiady „#SpotkanieNaŻĄDAnie” i felietony „#JaToZnam”.

Żąda z Trójką jest związany nieprzerwanie od 1990 roku. Przygotowywał i prowadził wiele audycji muzycznych, takich jak "Brum", "Trójka pod Księżycem", "Muzyczna poczta UKF", "Trzecia fala", "3maj z nami", "Nocna Polska", "Historia pewnej płyty" czy "Ja tu gram"

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu