Tomaszewska, Szerszeniewska i Prokop awansowały w Discovery Media

W Discovery Media Polska, biurze sprzedaży kanałów Discovery Networks, nowe stanowiska objęły Anna Tomaszewska, Joanna Szerszeniewska i Marta Prokop.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomaszewska, Szerszeniewska i Prokop awansowały w Discovery Media

Anna Tomaszewska (na zdjęciu z lewej) z funkcji senior account managera awansowała na stanowisko ad sales managera. Będzie nadal wspierać Marcina Łukasiewicza, ad sales directora zarządzającego Discovery Media Polska.

Joanna Szerszeniewska (na zdjęciu z prawej), wcześniej ad sales account executive, objęła funkcję ad sales account managera. Pracuje w zespole kierowanym przez Annę Tomaszewską.

grafika

Marta Prokop (na zdjęciu u dołu), dotychczas brand partnership assistant, awansowała na stanowisko brand partnership coordinatora w zespole Anny Korolczuk (brand partnership managera na Polskę), który zajmuje się opracowywaniem i realizacją projektów niestandardowych.

grafika

- Zwiększenie kompetencji managerów w strukturze Discovery Media jest konsekwencją poszerzenia portfolio kanałów Discovery Networks w Polsce oraz rozwoju oferty sprzedażowej - komentuje Marcin Łukasiewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"