„Tomb Raider: Legenda Lary Croft” z zamówieniem na drugi sezon

Netflix dokonał szybkiego zamówienia drugiego sezonu animacji „Tomb Raider: Legenda Lary Croft” opartej na kultowej serii przygodowych gier akcji.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
„Tomb Raider: Legenda Lary Croft” z zamówieniem na drugi sezon
„Tomb Raider: Legenda Lary Croft”, Netflix

Akcja pierwszego sezonu serialu rozpoczyna się po wydarzeniach z trylogii gier „Survivor” („Tomb Raider”, „Rise of the Tomb Raider” i „Shadow of the Tomb Raider”), kiedy „Lara Croft porzuciła przyjaciół, aby wyruszać na coraz bardziej niebezpieczne przygody w pojedynkę. Musi jednak wrócić do domu, gdy kluczowy chiński artefakt zostaje skradziony z Croft Manor przez złodzieja z niesamowitymi koneksjami. Jej śmiała pogoń zabierze ją w podróż dookoła świata i do głębi zapomnianych grobowców, gdzie będzie zmuszona zmierzyć się ze swoim prawdziwym ja i zdecydować, kim chce się stać” – przed premierą informował Netflix.

Pierwszy sezon serialu trafił na platformę 10 października. 

Hayley Atwell wcieliła się w tytułową rolę nieustraszonej brytyjskiej archeolożki. Inni członkowie obsady to Allen Maldonado i Earl Baylon, który ponownie zagrał Jonaha Maiavę z serii gier.

Oryginalna gra wideo „Tomb Raider” została wydana w 1996 r. na konsolę Sega Satrun przez twórców z Core Design i Aspyr, a do 1997 r. sprzedała się w ponad 2,5 miliona egzemplarzy. Do 2024 r. wydano 20 gier „Tomb Raider”.

Za scenariusz i produkcję wykonawczą „Tomb Raider: Legenda Lary Croft” odpowiedzialna jest Tasha Huo („Wiedźmin: Rodowód krwi”). Producentami wykonawczymi są Dmitri M. Johnson, Timothy I. Stevenson, Jacob Robinson, Dallas Dickinson, Noah Hughes, Howard Bliss i Jen Chambers. Producentem jest Legendary Television.

Pierwszy sezon animacji dostępny jest na platformie Netflix.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują