SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tooway Pre Paid - internet satelitarny bez umowy od Eutelsat

Firma Eutelsat Communications wprowadziła nową satelitarną usługę szerokopasmową Tooway Pre Paid, przeznaczoną dla posiadaczy drugiego domu oraz sezonowych użytkowników internetu w Polsce (np. letnich ośrodków wypoczynkowych, kempingów).

Tooway Pre Paid - internet satelitarny bez umowy od Eutelsat

Tooway Pre Paid umożliwia szerokopasmowy dostęp do sieci w całym kraju bez podpisywania umowy i konieczności uiszczania stałej opłaty miesięcznej.

Po zainstalowaniu anteny satelitarnej (77 cm) i modemu Tooway, klient otrzymuje startowy pakiet transferu danych 5 GB do wykorzystania w ciągu 3 miesięcy. W ramach usługi prędkość pobierania wynosi do 20 Mb/s, a wysyłania - do 2 Mb/s. Dodatkowe pakiety transferu danych (5 GB lub 10 GB) można zakupić na stronach www dystrybutorów usługi.

Ponadto klienci mogą na bieżąco sprawdzać stan swojego konta oraz procent wykorzystanego transferu za pomocą dedykowanej strony internetowej. Każdy dodatkowy pakiet danych jest ważny przez miesiąc.

Usługa Tooway Pre Paid jest dostępna u partnerów handlowych Eutelsat - AVC Polska oraz Kempa Invest. Szczegóły dotyczące cen można znaleźć na ich stronach internetowych -avctrade.com.pl i kempa-satellite.com.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tooway Pre Paid - internet satelitarny bez umowy od Eutelsat

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tom
lepiej już wybrac z abonamentem bo taniej. zestaw sat gratis, abonament nie najwyższy bo od 119 zl
polecam kazdemu
http://internetsatelitarny.net.pl
8 8
odpowiedź
User
Kris
Może z abonamentem taniej ale należy uważać z kim sie podpisuje. U nas w firmie podpisano umowę z firmą INFRATEL ( www.infratel.pl ). Z tego co wiem na początku przyjechała na montaż pijana ekipa. Pożniej poprawiano i wymieniano sprzęt parokrotnie. Duże problemy z obsługą, kiepski serwis a dodatkowo stwarzanie probelmow podczas rozwiązania umowy. Każda jedna firma jeśli musicie ale nie INFRATEL
10 10
odpowiedź
User
INFRATEL
Niestety klient KRIS, która wypowiada się powyżej nie zgłaszał uwag, dopóki nie przestała płacić za Internet i zawiesiliśmy mu świadczenie usług. Zgodnie z umową mieliśmy takie prawo, nie uciekamy od rozwiązania umowy. Umowa przedstawiona klientowi jest zgodna z przepisami prawa telekomunikacyjnego. Bardzo prosimy o uregulowanie zaległości zgodnie z umową, oraz zastanowienie się nad formą wypowiedzi - ponieważ nie jest to zgodne z prawdą, jeżeli jest proszę o przedstawienie dowodów, w przeciwnym wypadku będziemy musieli wnieść sprawę na drogę sądową.
9 11
odpowiedź