SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Top model 6” liderem w grupie komercyjnej. TVN na reklamach zarobił 17,9 mln zł

Szóstą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,52 mln widzów, o 190 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu piąta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem wśród wszystkich widzów i pierwszy w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,86 mln zł.

Patryk Grudowicz, fot. tvn Article

TVN szóstą serię „Top model” pokazywał we wtorki o godz. 21.30 w okresie od 6 września do 29 listopada br. Średnia oglądalność reality-show wyniosła 1,52 mln widzów. Przełożyło się to na 10,93 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 16,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało odcinek „Top model 6” pokazany 4 października br. Zgromadził on przed telewizorami 1,77 mln widzów.

Dane dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

AMR

SHR %

06-09-2016

21:30:04

22:27:38

1 297 420

9,82%

841 846

14,97%

13-09-2016

21:29:46

22:29:01

1 387 305

10,62%

923 061

16,78%

20-09-2016

21:30:45

22:29:35

1 375 443

10,53%

931 330

16,42%

27-09-2016

21:30:16

22:28:48

1 310 252

9,66%

820 519

14,21%

04-10-2016

21:30:33

22:27:35

1 765 990

12,99%

1 210 265

20,39%

11-10-2016

21:32:23

22:31:23

1 532 225

9,62%

1 035 468

14,68%

18-10-2016

21:30:57

22:26:35

1 360 489

9,25%

881 465

13,74%

25-10-2016

21:30:04

22:28:33

1 739 203

12,46%

1 127 973

19,21%

01-11-2016

21:31:10

22:30:58

1 713 692

12,20%

1 062 359

16,57%

08-11-2016

21:31:29

22:30:25

1 614 330

12,19%

1 057 741

18,73%

15-11-2016

21:30:50

22:29:36

1 626 310

12,01%

1 122 240

19,56%

22-11-2016

21:30:09

22:28:38

1 466 110

9,81%

965 186

14,76%

29-11-2016

21:30:06

22:38:52

1 594 600

11,19%

922 105

15,20%

Średnio:

1 522 817

10,93%

991 156

16,47%

Najnowsza edycja „Top model” miała o 190 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu piąta odsłona formatu. Wówczas program gromadził 1,71 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił 12,19 proc. w 4+ i 17,84 proc. w 16-49. Poprzedni sezon formatu pokazywany był jednak w inny dzień - w poniedziałki, ale również o godz. 21.30.

W paśmie nadawania szóstej serii „Top model” TVN był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co dało jej 16,58 proc. udziału. Trzeci był Polsat (kocówka Hell’s Kitchen” i filmy fabularne; 10,72 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Komisja morderstw” i mecze piłki nożnej; 9,11 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

16-59

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

2 310 222

16,58%

754 473

12,54%

1 227 551

14,03%

TVN - Top model 6

1 522 817

10,93%

991 156

16,47%

1 196 057

13,67%

Polsat

1 493 918

10,72%

830 369

13,80%

1 104 800

12,63%

TVP1

1 269 157

9,11%

514 825

8,55%

779 549

8,91%

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach szóstej serii formatu wyniosły 17,86 mln zł, podczas gdy piąta seria przyniosła TVN 20,86 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą 6. edycji „Top model” został Patryk Grudowicz.

Telewizja TVN nie podjęła jeszcze decyzji w sprawie kontynuacji programu.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Top model 6” liderem w grupie komercyjnej. TVN na reklamach zarobił 17,9 mln zł

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Top Model jest programem podobnym do Project Runway co chodzi o grupę docelową, ponieważ jest on skierowany do konkretnego widza. Bardziej by się oba nadawały do TVN Style, ale tematyczne mają na pewno o wiele mniejszy budżet przez co jakość programu zapewne by spadła. Co do samego Top Model i finału na żywo, to TVN powinien z niego zrezygnować. Wtedy głosują fani i wychodzi nam pewnego rodzaju Top Osobowość, a nie Top Model.
8 8
odpowiedź