835 tys. widzów „Top model 11” w TVN

Jedenastą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 882 tys. osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu miał o 190 tys. mniej widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

TVN jedenastą serię „Top model” pokazywał w środy o godz. 21.30 w okresie od 7 września do 7 grudnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków reality-show wyniosła 835 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,97 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 13,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało czwarty odcinek „Top model 11”. Zgromadził przed telewizorami 1,01 mln widzów.

grafika

Najnowsza edycja „Top model” notowała o 190 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu dziesiąta odsłona formatu. Wówczas program gromadził 1,07 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił 9,91 proc. w 4+, 14,88 proc. w 16-49 i 12,52 proc. w 16-59.

Klaudia Nieścior zwyciężczynią

Program wygrała Klaudia Nieścior, która otrzymała czek na 100 tys. zł, kontrakt z agencją modelek, a jej zdjęcie pojawi się na okładce grudniowego wydania „Glamour” (Grupa Burda). W finale pokonała Michalinę Wojciechowską oraz Natalię Woś.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"