„Top model” w nowym paśmie oglądało 705 tys. widzów

12. edycję programu „Top model” oglądało w TVN w sobotnie wieczory średnio 705 tys. osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu nadawanego w środy miał o 177 tys. mniej widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

TVN 12. serię „Top model” pokazywał w soboty o godz. 20.00, w okresie od 2 września do 25 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków reality-show wyniosła 705 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,80 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,57 proc. w grupie 16-49, 8,87 proc. w grupie 20-54 oraz 7,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej osób obejrzało odcinek „Top model 12” z 11 listopada. Zgromadził przed telewizorami 866 tys. widzów.

grafika

Najnowsza edycja „Top model” notuje o 177 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu 11. odsłona formatu. Wówczas program nadawany w środy o 21.30 gromadził 882 tys. widzów, a jego udział w rynku wynosił 8,97 proc. w 4+ i 13,23 proc. w 16-49.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuchenne-rewolucje-tvn-koniec-2023-rok,7169461093947009a ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Top model 12”, czyli w sobotnim paśmie między godz. 20.00 a 21.41 miał 5,69 proc. udziału. Stacja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN był wiceliderem.

grafika

Show „Top model” zadebiutowało w TVN wiosną 2010 roku. Program z udziałem modelek i modelów amatorów powstaje na licencji formatu „America’s Next Top Model”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mam-talent-15-edycja-tvn-logo-oprawa-jury,7169464068941441a ##

Dominik Szymański zwycięzcą

Program wygrał Dominik Szymański, który otrzymał czek na 200 tys. zł, kontrakt z agencją modeli, a jego zdjęcie pojawi się na okładce grudniowego wydania „Glamour” (Grupa Burda).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol