SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Top model” z mężczyznami pokonuje konkurencję, widownia cały czas rośnie

Czwarta edycja “Top model” po trzech odcinkach ma 2,23 mln widzów, czyli niemal tyle samo, ile gromadziła trzecia seria. Widownia programu, w którym po raz pierwszy występują modele, rośnie z odcinka na odcinek, a TVN w czasie emisji reality-show jest liderem rynku.

Article

Program „Top model 4” nadawany jest w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 1 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków reality-show wyniosła 2,23 mln widzów. Przełożyło się to na 16,71 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 2,05 mln osób, a trzeci zgromadził już 2,48 mln oglądających.

Widownia “Top model” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2014-09-01

        2 051 025   

14,90%

20,66%

2014-09-08

        2 139 261   

16,69%

23,01%

2014-09-15

        2 482 463   

18,57%

25,80%

Średnia

        2 225 656   

16,71%

23,16%


Dla porównania, pokazywaną wiosną 2013 roku trzecią odsłonę formatu oglądało 2,28 mln widzów przy udziale wynoszącym 16,84 proc. Natomiast wówczas udział reality-show w grupie komercyjnej był zdecydowanie niższy i wyniósł 20,26 proc. (więcej na ten temat). Rok temu w poniedziałkowym paśmie o 21.30 TVN nadawał zaś trzecią serię “Lekarzy”, która gromadziła 2,51 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 18,61 proc. i 20,50 proc. (dowiedz się więcej).

W paśmie nadawania „Top model 4” TVN jest liderem całego rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, nadająca wówczas “Kulisy M jak miłość” oraz program “Tomasz Lis na żywo”, co przekłada się na 15,59 proc. udziału. Na trzecim miejscu plasuje się Polsat (filmy z cyklu "Megahit"'; 14,16 proc.), a na czwartym - TVP1 (głównie “Teatr Telewizji” i film “Katyń”; 9,07 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tutaj Polsat, a trzecia jest Dwójka.

Oglądalność reality-show na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Top model 4

2 225 656

16,71%

23,16%

TVP2

2 069 131

15,59%

10,65%

Polsat

1 879 613

14,16%

18,42%

TVP1

1 203 653

9,07%

6,85%


W czwartej edycji “Top model” po raz pierwszy w rywalizacji biorą udział także męscy modele. Program prowadzi Joanna Krupa, a w jury zasiadają Dawid Woliński, Katarzyna Sokołowska i Marcin Tyszka. TVN reality-show produkuje samodzielnie (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Top model” z mężczyznami pokonuje konkurencję, widownia cały czas rośnie

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M.P
Gdyby stacje robiły programy same, byłyby lepsze. Firma, która jest właścicielem formatu jak rochstar, endemol, freemantl to firma dystrybucyjna. Robi kiepsko i drogo. Każda. Może poza jake vision. Własciciel - reżyser, a nie handlarz formatami tylko.
35 14
odpowiedź
User
To prawda
TVN zrobił top model sam, po swojemu, i mamy najlepszy sezon ze wszystkich. I zarazem jeden z lepiej zrobionych programów w Polsce. TVN w tym sezonie niestety rządzi i to mocno, nie ukrywamy,
40 43
odpowiedź
User
gość
Miałki i nudny program.
41 29
odpowiedź
User
model
jak widać, żeńską widownię TVN przyciąga to, że w Top model mogą sobie popatrzeć również i na "modeli", a nie tylko na "modelki" :)
20 20
odpowiedź
User
widz
program jest ok. Szczególnie prowadzący jury w tym bardzo fajnie działa, mają jakąś świeżość. Tylko Piróga bym zamienił na kogoś bardziej do ludzi i byłoby super.
17 28
odpowiedź