SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Top10 reklam na YouTubie: „FIFA 16”, iPhone 6s, H&M, Google, Samsung, Honda (wideo)

We wrześniu najpopularniejszym spotem marketingowym na YouTubie była reklama gry „FIFA 16”. W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze klipy promujące m.in. Google, H&M, Samsunga i Hondę oraz dwa spoty iPhone’a 6s.

Reklamę gry „FIFA 16” pod hasłem „Play Beautiful”, której głównym bohaterami jest Leo Messi, we wrześniu obejrzano na YouTubie nieco ponad 10 mln razy. Spot, przygotowany przez amsterdamski oddział agencji Wieden & Kennedy, jest globalnym klipem promującym grę. W Polsce ambasadorem reklamowym „FIFA 16” jest Arkadiusz Milik.

Prawie 9 mln wyświetleń zanotował klip prezentujący wprowadzone na początku września nowe logo Google. W rankingu znalazły się jeszcze spoty promujące inne marki technologiczne. Są to dwa klipy prezentujące iPhone’a 6s i iPhone’a 6s Plus: ten z hasłem „The only thing that’s changed is everything” obejrzano 5,5 mln razy, a inny - 2 mln. Dodajmy, że w pierwszych reklamach tych smartfonów wystąpili Selena Gomez i Bill Hader. Natomiast klip pokazujący bezprzewodową ładowarkę Samsunga wyświetlono 7,5 mln razy.

W sierpniu br. na czele rankingu 10 najchętniej oglądanych reklam na YouTubie znalazły się spoty marek DC Shoes, ROC by Monster i Lexus, a w lipcu - spoty Always, Coca-Coli i GoPro. Z polskich reklam w lipcu najpopularniejsze były klipy promujące Coca-Colę, „FIFA 15” i Porsche BlackBox.


10 najpopularniejszych spotów na YouTube we wrześniu 2015 r.


1. EA Sports: „FIFA 16 - Play Beautiful”

Agencja kreatywna: Wieden & Kennedy, Amsterdam
Dom mediowy: EA Media Team
Liczba obejrzeń we wrześniu: 10 002 557

 


2. Google: „Google, evolved”

Agencja kreatywna: Google Creative Lab
Liczba obejrzeń we wrześniu: 8 979 553

 


3. H&M: „Close the Loop”

Agencja kreatywna: Forsman & Bodenfors
Dom mediowy: Zenith Optimedia
Liczba obejrzeń we wrześniu: 8 175 077

 


4. Samsung Mobile: „It's Not a Phone, It's a Galaxy: Wireless Charging”

Agencja kreatywna: R/GA
Dom mediowy: Starcom
Liczba obejrzeń we wrześniu: 7 533 485

 


5. Apple iPhone 6s: „The only thing that’s changed is everything”

Agencja kreatywna: TBWA\Media Arts Lab
Dom mediowy: OMD
Liczba obejrzeń we wrześniu: 5 485 214

 

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Top10 reklam na YouTubie: „FIFA 16”, iPhone 6s, H&M, Google, Samsung, Honda (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mibki
iphone ma najlepszą :D i w ogóle jest najlepszy. Zamówiłem 6s w media expert i niebawem dojdzie przesyłka. Jaram się jak dzieciak.
odpowiedź
User
nik
tak, ale wersja bez S jest o wiele lepsza :)
odpowiedź