marki na YouTube

YouTube ograniczy reklamy przy treściach wspierających terroryzm i dyskryminację

T-Mobile i Carrefour z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

T-Mobile i Carrefour z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

Wardęga, AbstrachujeTV i ReZigiusz na czele polskich kanałów youtube’owych, Blowek najczęściej komentowany

Wardęga, AbstrachujeTV i ReZigiusz na czele polskich kanałów youtube’owych, Blowek najczęściej komentowany

Telewizja Polska bez treści na YouTubie: poszerzy pole piractwa czy wzmocni własne VoD? (opinie)

iTVP, Mitsubishi i Minecraft Polska najpopularniejszymi markami na polskim YouTube

iTVP, Mitsubishi i Minecraft Polska najpopularniejszymi markami na polskim YouTube

Nowa czerń, to ta sama stara czerń, tylko że nowa - o sukcesie youtubera PewDiePie

Top10 reklam na YouTubie: „FIFA 16”, iPhone 6s, H&M, Google, Samsung, Honda (wideo)

Najpopularniejsze spoty na YouTubie: DC Shoes, Lexus, Old Spice i Gatorade (wideo)

Najpopularniejsze spoty na YouTubie: DC Shoes, Lexus, Old Spice i Gatorade (wideo)

TOP10 reklam na YouTube: Always, Coca-Cola, GoPro, iPhone (wideo)

TOP10 reklam na YouTube: Always, Coca-Cola, GoPro, iPhone (wideo)

Marki w mediach społecznościowych: trendy i wyzwania na drugą połowę 2015 roku

Największe marki stawiają na YouTube'a: 611 tys. filmów i 40 mld obejrzeń

Największe marki stawiają na YouTube'a: 611 tys. filmów i 40 mld obejrzeń

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ponad połowa największych firm w Polsce z kanałami na YouTube, na czele Play, Castorama i Lidl
Ponad połowa największych firm w Polsce z kanałami na YouTube, na czele Play, Castorama i Lidl
Badanie InScore od Millward Brown i LifeTube ma pomagać dopasowywać youtuberów do marek reklamodawców
Badanie InScore od Millward Brown i LifeTube ma pomagać dopasowywać youtuberów do marek reklamodawców
Jak motoryzacja promuje się w social media (raport z Faceboka, YouTube’a i Instagrama)
Jak motoryzacja promuje się w social media (raport z Faceboka, YouTube’a i Instagrama)
Żywiec, Tarczyński i Amplico Life najbardziej efektywnymi polskimi markami na YouTubie (TOP 10)
Gamerzy dominują wśród czołowych polskich youtuberów. Liderami reZigiusz, Stuu Games i Blowek
Gamerzy dominują wśród czołowych polskich youtuberów. Liderami reZigiusz, Stuu Games i Blowek
Farmacja i medycyna w social media, walka MTV i TVN24, wciągająca Wiedza Bezużyteczna (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Dwa razy więcej fanów Lewandowskiego, hitowi Wardęga, Hortex i Prosto TV, śledzone MTV (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Milionowi youtuberzy i marki świętujące Boże Narodzenie (raport z Facebooka, Twittera, YouTube’a)
Milionowi youtuberzy i marki świętujące Boże Narodzenie (raport z Facebooka, Twittera, YouTube’a)
Jak kosmetyki radzą sobie w social media (raport z Facebooka i YouTube’a)
Pies-pająk Wardęgi hitem września, marki modowe w social media (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
38 proc. największych polskich firm ma kanały na YouTubie, najpopularniejsze Żywiec Zdrój, Hortex i eurobank
38 proc. największych polskich firm ma kanały na YouTubie, najpopularniejsze Żywiec Zdrój, Hortex i eurobank
Z YouTube’a nadchodzi nowa era celebrytów
Z YouTube’a nadchodzi nowa era celebrytów
Milionowi minecraftowcy i e-commerce w social media (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Jak polska turystyka promuje się w social media? (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)
Polityka i piłka w centrum uwagi (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)
Chodakowska najczęściej lubiana, Demotywatory udostępniane (raport Facebook, YouTube i Twitter)