SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Mniejsza przewaga RMF FM nad Radiem ZET w grupie 16-59. TOK FM, Wawa i Antyradio mocno do góry

W okresie od czerwca do sierpnia br. na pozycji lidera rynku radiowego w grupie 16-59 utrzymało się RMF FM, które zmniejszyło przewagę nad drugim Radiem ZET. Największy wzrost słuchalności w zestawieniu zanotowały TOK FM, Radio Wawa i Antyradio. Z kolei na czele spadków była Trójka - raport Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od czerwca do sierpnia 2017 roku w grupie wiekowej 16-59 lat wyniósł 26,8 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,6 pkt. proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu umocniło się Radio ZET z udziałem na poziomie 14,2 proc., po wzroście względem fali czerwiec-sierpień 2017 o 0,3 pkt. proc.

Tym samym przewaga RMF FM nad Radiem ZET zmniejszyła się z 13,5 pkt. proc. do 12,6 pkt. proc.

Podium uzupełnia sieć Eska, której udział w rynku wyniósł 8,1 proc., po wzroście o 0,2 pkt. proc.

Oczko niżej uplasowała się publiczna Trójka, która zanotowała największy spadek w zestawieniu. Jej średni udział zmniejszył się o 0,9 pkt. proc. do 6,7 proc.

Czołową piątkę, z wynikiem na poziomie 5,5 proc., uzupełnia Jedynka. Udział poszedł w dół o 0,3 pkt. proc.

Największe wzrosty w zestawieniu, wynoszące 0,5 pkt. proc., zanotowały dwie stacje: Radio Wawa i TOK FM. Wynik pierwszej stacji zwiększył się do 1,8 proc., a drugiej - do 1,6 proc.

Duży wzrost zanotowało również Antyradio, którego średni wynik zwiększył się o 0,4 pkt. proc. do 2 proc. udziału.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od czerwca do sierpnia 2017 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mniejsza przewaga RMF FM nad Radiem ZET w grupie 16-59. TOK FM, Wawa i Antyradio mocno do góry

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
SMS od kiera muzycznego
Metzoradio na równi pochyłej. Więcej Gacek, playlisty i jeszcze mniej wartościowych audycji autorskich (TSK, Ossobliwości Muzyczne) - oto recepta na jeszcze większą żenadę niż czekoladowy Ożeł Morze.
8 6
odpowiedź
User
.
wyślij es em es z imieniem a wygrasz 50000 dolarów to może słuchalność wzrośnie....
4 3
odpowiedź
User
bubum
Jak RMF może zmniejszyć przewagę ?
Chyba Radio ZET zmniejszyło przewagę, ew. przewaga RMF się zmniejszyła.
Ktoś to czyta zanim zamieści?
4 0
odpowiedź
User
Marek_Sz
Szkoda, że nie podają wyników w jeszcze szerszych grupach ;) wnioski mogłyby być zgoła inne.

Skoro najbardziej pożądana grupa reklamowa to osoby w wieku 25-49, to może w tej grupie podajcie wyniki? I co to za wyniki oparte na deklaracji słuchacza? Wartość prawie żadna. Tajemnicą poliszynela jest to, że ludzie często nie wiedzą jakiej stacji słuchają i wystarczy kampania, która wpadnie w oko/ucho a już będą odpowiadać w ankiecie, że słuchali tego no, erfen fm!
4 5
odpowiedź
User
mrumru
bubum - a po której stronie było większe odchylenie od "0". Dynamika była większa po stronie RMF mimo że przyjęła wartości ujemne....
2 4
odpowiedź
User
ciekawski
z tym, że RMF FM i Zet słychać wszędzie obszarowo jeśli chodzi o PL , a takie Antyradio czy Tok FM w kilku punktach
8 0
odpowiedź
User
˚ㄥ˚
A publicznie stację mocno w dół, niech dalej politykę uprawiają a nikt nie słucha. Radio typu gadał dziad do obrazu
6 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing