Toshiba reklamuje się w stylu "Matrixa" (wideo)

Toshiba przygotowała telewizyjną kampanię reklamową swoich urządzeńdo odtwarzania filmów wykorzystującą efekty specjalne znane z'Matrixa'. Kreacją kosztującej 3 mln funtów akcji zajęła sięagencja Grey London, a produkcją - firma Hungry Man.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie reklamowym Toshiby zastosowano znany z filmu'Matrix' efekt specjalny polegający na filmowaniu z kameryobracającej się o 360 stopni postaci poruszających się w zwolnionymtempie. W reklamie koncernu RTV dodano do tego zapętlenie krótkichsekwencji ruchów wykonywanych przez 10 osób, z których np. jednawylewa farbę z puszki, inna balansuje na krześle, a dwie kolejneupadają przed siebie na ręce. Całość uzupełniają dwie piłkiodbijające się od podłogi.

Do nakręcenia spotu nazwanego 'Rzeźbienie czasu' użyto 200kamer, z których każda filmowała po kolei poszczególne osoby, auzyskane w ten sposób ujęcie cyfrowo ze sobą połączono. Efekt,którego osiągnięcie zajęło studiu producenckiemu Hungry Man 336godzin pracy, ma pokazywać możliwości technologiczne urządzeńToshiby wchodzących w skład zestawu kina domowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski