SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Totalizator Sportowy wybiera agencje mediowe

Totalizator Sportowy jest w trakcie przetargu na planowanie i zakup mediów. Obsługi klienta bronią Starcom (Publicis Groupe) i Sigma Bis (wspólna agencja Orlenu i PZU).

Spółka Totalizator Sportowy jest w trakcie postępowania, w którym wybierze agencje do obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. 

Jej biuro prasowe nie odpowiedziało nam, ile i jakie agencje do niego zaprosiło ani też dlaczego przetarg ten nie jest prowadzony w oparciu o prawo zamówień publicznych (nie widnieje na liście postępowań przetargowych i ofertowych spółki). 

Warto przypomnieć, że w kwietniu br. Totalizator w publicznym przetargu wybierał firmę, która miała mu doradzać i wspierać spółkę w wyborze domu mediowego. Firma do tej pory nie podała, jaką firmę wybrała w nim do współpracy.

Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii spółki odpowiadają agencje Starcom (Publicis Groupe) i Sigma Bis (wspólna agencja Orlenu i PZU). 

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera agencje mediowe

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kacper
W Sigma Bis to pewnie toalety cały czas zajęte.
odpowiedź
User
miss
W Sigma Bis to pewnie toalety cały czas zajęte.


a co sraczkę masz i nie wiesz gdzie?
odpowiedź
User
Ziggy666
Jaki to ma sens? Po wysłaniu tłustych kotów na przymusowe wakacje nowy zarząd i tak wybierze nową firmę mediową. Chyba że chodzi o wysokie odszkodowanie dla swojaków
odpowiedź