SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Totalne remonty Szelągowskiej” straciły 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49

Drugi sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 953 tys. widzów, o 270 tys. osób mniej niż pierwszy sezon pokazywany pół roku temu. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję lidera w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Totalne remonty Szelągowskiej”, fot. TVNArticle

Premierowe odcinki programu „Totalne remonty Szelągowskiej 2” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 19 kwietnia br. Średnia widownia cyklu do 3 maja br. wyniosła 953 tys. osób, co przełożyło się na 7,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 985 tys. oglądających.

Dla porównania, początek pierwszego sezonu programu (w okresie od 5 do 19 października ub.r.) śledziło 1,22 mln osób, co przełożyło się na 9,74 proc. udziału w 4+, 13,47 proc. w 16-49 oraz 11,99 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania „Totalnych remontów Szelągowskiej” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. seriale (w tym końcówkę „M jak miłość”), osiąga 12,74 proc. udziału. Drugi jest Polsat (gł. filmy fabularne; 8,70 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 4,88 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest liderem.

W ramach projektu Dorota Szelągowska wraz z ekipą przeprowadza metamorfozę całego domu lub mieszkania. Bohaterowie „Totalnych remontów Szelągowskiej” dowiadują się o przemianie swojego lokum dopiero na początku odcinka - jest to dla nich zupełne zaskoczenie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Totalne remonty Szelągowskiej” straciły 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Dlaczego nowe odcinki są dostępne w Player tydzień po premierze telewizyjnej? Przecież od teraz miało być na odwrót, płatny dostęp i prapremiery odcinków tydzień przed telewizją. Tymczasem panuje totalny misz masz i na przykład "Ślub od pierwszego wejrzenia" jest dostępny od razu o tej samej godzinie, co w telewizji, a "Kanapowcy" dopiero po zakończeniu odcinka.
odpowiedź
User
Jutub
Odp: Widz

No tak jest niestety... Chociażby Ukryta Prawda. Była akcja że publikowali odcinki miesiąc przed premierą. Potem po jakimś czasie przestali. A teraz publikują o tej samej porze o której leci w TV
odpowiedź
User
Żbik
Może wreszcie zrozumieją, że nikt już nie chce oglądać tej pani? Na początku sprawiała wrażenie sympatycznej, niestety z czasem wyszło to jaka jest sztuczna, widać doskonale kiedy jest wkur....a ale uśmiecha się przez zaciśnięte żeby + nie ma co ukrywać, ta pani nie jest architektem i to po prostu widać, jej realizacje ładnie wyglądają w obrazku ale są totalnie niefunkcjonalne i nieprzemyślane
odpowiedź