SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Totalne remonty Szelągowskiej” straciły 430 tys. widzów, TVN wiceliderem w 16-49

Trzeci sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 794 tys. widzów, o 430 tys. osób mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Totalne remonty Szelągowskiej”, fot. TVN Article

Premierowe odcinki programu „Totalne remonty Szelągowskiej 3” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 18 października br. Średnia widownia cyklu do 1 listopada br. wyniosła 794 tys. osób, co przełożyło się na 6,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 865 tys. oglądających.

Dla porównania, początek pierwszego sezonu programu (w okresie od 5 do 19 października ub.r.) śledziło o 430 tys. widzów więcej. Było to 1,22 mln osób, co przełożyło się na 9,74 proc. udziału w 4+, 13,47 proc. w 16-49 oraz 11,99 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania „Totalnych remontów Szelągowskiej” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. seriale (w tym końcówkę „M jak miłość”), osiąga 13,56 proc. udziału. Drugi jest Polsat (gł. filmy fabularne; 9,71 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 1,56 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest stacją drugiego wyboru.

W ramach projektu Dorota Szelągowska wraz z ekipą przeprowadza metamorfozę całego domu lub mieszkania. Bohaterowie „Totalnych remontów Szelągowskiej” dowiadują się o przemianie swojego lokum dopiero na początku odcinka - jest to dla nich zupełne zaskoczenie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Totalne remonty Szelągowskiej” straciły 430 tys. widzów, TVN wiceliderem w 16-49

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikolaj
Szału nie ma ale bądź co bądź to taka godzinna reklama castoramy i innych sponsorów którzy w ponad 100% sfinansowali tą produkcje
18 4
odpowiedź
User
Marlena
Błędnie ustawiony program. 21:30???
4 2
odpowiedź
User
Denham Audio
Ona mogłaby "starcić" się z wizji w końcu. Ileż można ją słuchać. To jak gderanie małżonki każdego dnia. Kiedy zdejmą ja z wizji w końcu!
8 7
odpowiedź