SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski reklamują auta hybrydowe Toyoty dla firm (wideo)

W nowej kampanii reklamowej samochodów hybrydowych marki Toyota wspólnie z Włodzimierzem Zientarskim występuje Roman Młodkowski. Spoty są utrzymane w konwencji programu motoryzacyjnego.

Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski w reklamie ToyotyArticle

Reklamy pokazują Włodzimierza Zientarskiego i Romana Młodkowskiego jako prowadzących „AutoMagazyn dla Przedsiębiorców”.

Dziennikarze dyskutują o zaletach korzystania przez firmy z samochodów hybrydowych, podkreślając atrakcyjną ofertę Toyoty w tym zakresie. Przekonują też, że bardziej opłaca się kupić samochód nowy niż używany.

Kampania składa się z czterech spotów. Są one emitowane w telewizji (m.in. w stacjach informacyjnych) oraz internecie (m.in. na stronie Toyota-radosc.pl).

 

Na magazyn motoryzacyjny były już stylizowane wcześniejsze spoty z Włodzimierzem Zientarskim promujące auta hybrydowe Toyoty. Na początku 2015 roku Komisja Etyki Reklamy ponad dwa lata temu orzekła, że taka konwencja nie wprowadza odbiorców w błąd.

Zientarski w reklamach Toyoty występuje od czterech lat.

 

Dla Romana Młodkowskiego to pierwszy udział w dużej kampanii reklamowej. Dziennikarz od lutego 2016 roku do początku br. był dyrektorem pionu biznesu i finansów w Grupie Onet-RAS Polska. Wcześniej przez wiele lat pracował w Grupie TVN, m.in. jako gospodarz „Faktów” i magazynu „Fakty Ludzie Pieniądze” oraz szef redakcji biznesowej TVN24 i kanału TVN CNBC,

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski reklamują auta hybrydowe Toyoty dla firm (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cozix
No i teraz taka sytuacja. Pan Zientarski prowadzi jakiś program motoryzacyjny w jakiejś tv. I w danym materiale ma porównać 2 auta. Jakąś Toyote oraz jakiś samochód. Ogólna ocena polskich i światowych ekspertów mówi że ten "jakiś samochód" jest znacznie lepszy niż Toyota. Ciekawe co powie pan Zientarski który jest twarzą Toyoty (zakładając oczywiście że nie ma żadnego lokowania).
odpowiedź
User
Marek
Straszny upadek pana Młodkowskiego- z dyrektora i głównego prowadzącego pasma CNBC w TVNie do reklamującego samochody ...
odpowiedź
User
wow
co za zenada. dla obu panow udzial w reklamie powinien byc koncem przygody z jakimkolwiek dziennikarstwem.
odpowiedź