SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski znów reklamują ofertę wyprzedażową Toyoty (wideo)

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię reklamującą ofertę wyprzedaży modeli z rocznika 2019. Kolejny raz markę promuje dziennikarz motoryzacyjny Włodzimierz Zientarski w rozmowach z Romanem Młodkowskim.

Toyota: promocja wyprzedaż samochodów z 2019 r., Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski w spocie ToyotyArticle

Spoty z kampanii, tak samo jak wcześniejsze reklamy Toyoty z Włodzimierzem Zientarskim, są utrzymane w konwencji „Auto Magazynu”. Tym razem rozmowę z dziennikarzem w jednym spocie prowadzi znany z poprzednich kampanii Roman Młodkowski, a w dwóch reklamach - inny prowadzący.

Zientarski podkreśla zalety nowych samochodów Toyota, m.in. w zakresie bezpieczeństwa, komfortu prowadzenia i przestrzeni w aucie. Zaznacza, że od kilku lat modele tej marki są projektowane na autorskiej platformie Toyota New Global Architecture (TNGA).

 

Włodzimierz Zientarski w reklamach Toyoty występuje od sześciu lat. Oprócz ofert wyprzedażowych promował m.in. modele hybrydowe.

Roman Młodkowski w spotach z Zientarskim pojawił się latem ub.r. Młodkowski rozpoznawalność zyskał pracują przez kilkanaście lat jako dziennikarz w Grupie TVN, w latach 2016-2018 był dyrektorem pionu biznesu i finansów w Grupie Onet-RAS Polska (obecnie Ringier Axel Springer Polska), a wiosną br. został dyrektorem strategii i komunikacji w firmie Operator Chmury Krajowej uruchomionej przez Polski Fundusz Rozwoju i PKO Bank Polski.

 

Nowa akcja reklamowa Toyoty obejmuje telewizję, radio, internet oraz punkty sprzedaży.

Za kreację reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja The&Partnership.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski znów reklamują ofertę wyprzedażową Toyoty (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Po udziale w reklamie Toyoty pan Zientarski skończył się jako obiektywny dziennikarz motoryzacyjny
odpowiedź
User
AWA
Reklama nie może być stylizowana na materiał dziennikarski. Co na to Toyota i producenci reklamy? O występujących nie wspomnę, bo to reklamiarze, a nie dziennikarze.
odpowiedź
User
Jako
Chodzi o sprzedaż jak największej liczby samochodów. Nie wińmy ich, oni nie są przecież dziennikarzami, a udział w reklamie to dobra kasa.
odpowiedź