SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski znów reklamują ofertę wyprzedażową Toyoty (wideo)

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię reklamującą ofertę wyprzedaży modeli z rocznika 2019. Kolejny raz markę promuje dziennikarz motoryzacyjny Włodzimierz Zientarski w rozmowach z Romanem Młodkowskim.

Toyota: promocja wyprzedaż samochodów z 2019 r., Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski w spocie Toyoty Article

Spoty z kampanii, tak samo jak wcześniejsze reklamy Toyoty z Włodzimierzem Zientarskim, są utrzymane w konwencji „Auto Magazynu”. Tym razem rozmowę z dziennikarzem w jednym spocie prowadzi znany z poprzednich kampanii Roman Młodkowski, a w dwóch reklamach - inny prowadzący.

Zientarski podkreśla zalety nowych samochodów Toyota, m.in. w zakresie bezpieczeństwa, komfortu prowadzenia i przestrzeni w aucie. Zaznacza, że od kilku lat modele tej marki są projektowane na autorskiej platformie Toyota New Global Architecture (TNGA).

 

Włodzimierz Zientarski w reklamach Toyoty występuje od sześciu lat. Oprócz ofert wyprzedażowych promował m.in. modele hybrydowe.

Roman Młodkowski w spotach z Zientarskim pojawił się latem ub.r. Młodkowski rozpoznawalność zyskał pracują przez kilkanaście lat jako dziennikarz w Grupie TVN, w latach 2016-2018 był dyrektorem pionu biznesu i finansów w Grupie Onet-RAS Polska (obecnie Ringier Axel Springer Polska), a wiosną br. został dyrektorem strategii i komunikacji w firmie Operator Chmury Krajowej uruchomionej przez Polski Fundusz Rozwoju i PKO Bank Polski.

 

Nowa akcja reklamowa Toyoty obejmuje telewizję, radio, internet oraz punkty sprzedaży.

Za kreację reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja The&Partnership.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski znów reklamują ofertę wyprzedażową Toyoty (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Po udziale w reklamie Toyoty pan Zientarski skończył się jako obiektywny dziennikarz motoryzacyjny
5 0
odpowiedź
User
AWA
Reklama nie może być stylizowana na materiał dziennikarski. Co na to Toyota i producenci reklamy? O występujących nie wspomnę, bo to reklamiarze, a nie dziennikarze.
1 0
odpowiedź
User
Jako
Chodzi o sprzedaż jak największej liczby samochodów. Nie wińmy ich, oni nie są przecież dziennikarzami, a udział w reklamie to dobra kasa.
0 0
odpowiedź