SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Toyota przenosi obsługę reklamową i mediową w Europie do agencji The&Partnership

Toyota Motor Europe postanowiła przenieść obsługę reklamową i mediową do sieci reklamowej The&Partnership. Tym samym kończy współpracę z agencjami Saatchi&Saatchi i Zenith (należącymi do Publicis Groupe).

Article

Centrala Toyota Motor Europe nawiązała współpracę z The&Partnership bez przetargu. Ta sieć reklamowa została wybrana przez władze koncernu jako wiodąca w zakresie m.in. obsługi kreatywnej i mediowej. Zajmie się przede wszystkim działaniami dla marki Toyota, głównie tworzeniem strategii marki wokół tego, jak ludzie obecnie korzystają z mediów i kupują samochody oraz na wsparciu Toyoty w przejściu do bardziej zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Dotychczas japoński koncern współpracował z agencjami Saatchi&Saatchi w zakresie kreacji oraz z domem mediowym Zenith w zakresie planowania i zakupu mediów.

Karl Schlicht, wiceprezes Toyota Motor Europe wyjaśnia, że celem firmy jest umocnienie wizerunku marki Toyota w Europie oraz maksymalizacja efektywności inwestycji mediowych. - Wierzymy, że tego wymaga nowy model biznesowy, który zakłada działania bardziej zorientowane na klienta, z cyfrową transformacją w centrum tych działań. Dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z The&Partnership, która teraz będzie naszą jedyną wiodącą agencją dla wszystkich działań marketingowych, internetowych i mediowych w całej Europie - powiedział Schlicht.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Toyota przenosi obsługę reklamową i mediową w Europie do agencji The&Partnership

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl