TP: Powiesz wszystko, co chcesz, tak jak chcesz

Ruszyła pierwsza kampania B2C dla Telekomunikacji Polskiej SAautorstwa agencji Euro RSCG, wspierająca plany taryfowe usługgłosowych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje telewizję, kino, prasę, outdoor, radio,Internet oraz materiały POS. Kampania dla TP SA to sześć spotówtelewizyjnych, które począwszy od 17 września (pierwszy film,kolejne od 1 października) emitowane będą w głównych stacjachtelewizyjnych.

Team kreatywny zaangażowany w prace przy kampanii to: CesarPueblo i Antoni Korzeniowski pod nadzorem Dyrektora KreatywnegoEuro RSCG Jacka Szuleckiego.

Ze strony Euro RSCG za przygotowanie oraz realizację kampaniiodpowiedzialni byli: Agnieszka Radawiec - Group Account Director,Paulina Siennicka Account Manager. Produkcją zajęła się MonikaZgórzak. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe