SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TP tnie koszty, mniej pieniędzy na reklamę i sponsoring

Grupa TP przygotowała radykalny program oszczędnościowy na 2009 rok.

TP tnie koszty, mniej pieniędzy na reklamę i sponsoring

Program oszczędnościowy obejmuje:
- wstrzymanie rekrutacji zewnętrznej w Grupie TP,
- wstrzymanie decyzji wydatków inwestycyjnych na nowe projekty,
- przygotowanie renegocjacji kontraktów z dostawcami,
- redukcja wydatków reklamowych usług dla konsumentów i biznesu (B2C i B2B),
- wstrzymanie badania dotyczącego rebrandingu,
- centralizacja i redukcja wydatków szkoleniowych,
- optymalizacja wydatków na usługi konsultingowe,
- wstrzymanie zakupu sprzętu IT, licencji i oprogramowania,
- wstrzymanie wydatków sponsoringowych i charytatywnych oraz imprez wewnętrznych i zewnętrznych,
- wstrzymanie realizacji istniejących zobowiązań oraz wstrzymanie zawierania nowych zobowiązań w ramach uruchomionych projektów inwestycyjnych.
- zmniejszenie floty samochodowej o około 25% i przesiadka do tańszych modeli.

źródło: Telepolis, Gsmonline

  • Więcej informacji:
  • Tp
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TP tnie koszty, mniej pieniędzy na reklamę i sponsoring

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl