SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TPSA wybierze nową agencję reklamową

Telekomunikacja Polska SA ogłosiła przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego w zakresie strategii i kreacji

Narodowy operator telekomunikacyjny, kontrolowany przez France Telecom, zaprosił do udziału w procedurach przetargowych pięć agencji reklamowych: oprócz dotychczas go obsługujących NoS/BBDO i DDB Warszawa również TBWAWarszawa, Upstairs Young & Rubicam oraz Testardo Red Celi.

Przetarg ma się rozstrzygnąć na przełomie sierpnia i września br. Do tego czasu TP SA będzie nadal współpracować z DDB, która dotąd realizowała przede wszystkim projekty o charakterze wizerunkowym i NoS/BBDO koncentrującą się na obsłudze kampanii produktowych.

Jak informuje Barbara Górska, rzecznik TP SA, celem przetargu jest wybór jednej wiodącej agencji reklamowej do obsługi wszystkich strategicznych projektów marketingowych operatora, zaś wybór pięciu zaproszonych agencji poprzedził przegląd agencyjny, jaki grupa France Telecom przeprowadziła' w Europie dla wszystkich swoich marek. Przetarg w Polsce jest jednak prowadzony tylko dla marki TP, na poziomie lokalnym.

Planowaniem i zakupem mediów nadal ma się zajmować Initiative Warszawa, który obsługuje budżet mediowy TP SA od początku ub.r.

Dołącz do dyskusji: TPSA wybierze nową agencję reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl