SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Traci RMF, Radio Zet i Trójka

Lokalne Polskie Radio lepsze od "Trójki". Dynamiczny wzrost Radia Plus

Na rynku radiowym bezapelacyjnym liderem pozostaje RMF FM - wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC, które dla portalu Wirtualnemedia.pl opracował dział badań i analiz Time sp. z o.o. Jednak już kolejny miesiąc z rzędu zmniejsza się udział w rynku stacji Stanisława Tyczyńskiego. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

       

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

Udział w rynku RMF FM w okresie V-VII 2003 r. w porównaniu do poprzedniego okresu spadł z 23,2% do 22,8%. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet, które po chwilowym wzroście również traci. Słuchalność Zetki spadła z 19,6% do 19,3%.

Na trzecim miejscu pozostaje Polskie Radio 1, które dzięki audycji "Lato z radiem" odrabia straty z 15,7 do 16,1%. Sporo straciła radiowa "Trójka" z 5,4% do 5,0%.

W badaniu po raz pierwszy w historii przedstawiamy Audytorium 17, czyli lokalne stacje PR. Rozgłośnie te w sumie osiągnęły lepszy wynik niż radiowa "Trójka".

Warto również podkreślić coraz lepsze wyniki Radia Plus. Ta radiowa sieć katolicka w ostatnim okresie zyskała najwięcej z 1,65% do 2,00%. (więcej poniżej):

 

udział w rynku V-VII 2001 V-VII 2002 V-VII 2003
Radio RMF FM 18,2% 23,0% 22,8%
Radio Zet 18,4% 17,8% 19,3%
PR 1 19,4% 18,7% 16,1%
Audytorium 17 [17] 6,3% 5,2% 5,4%
PR 3 4,7% 4,6% 5,0%
AGORA   [26] 6,4% 5,0% 4,9%
ZPR [23/24] 4,4% 4,4% 4,8%
Radio Maryja 3,6% 2,7% 2,4%
Plus  [27/21] 1,7% 1,1% 2,0%
Ad Point [9] 1,7% 1,7% 1,6%
Radio Wawa 1,4% 1,2% 1,3%
PR2 2 0,6% 0,5% 0,7%
Radiostacja 0,3% 0,4% 0,5%
Multimedia [5] 0,8% 0,6% 0,5%
Polskie Radio Bis 0,1% 0,2% 0,2%
źródło: SMG/KRC Poland S.A., Radio Track; wskaźnik: udział w rynku; okres: V-VII 2001, V-VII, 2002, V-VII 2003; grupa docelowa: cała populacja; wielkość próby: 23811; miejsce, dni, godziny słuchania: wszystkie

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Traci RMF, Radio Zet i Trójka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl