SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Travelist wraca z kampanią po rocznej przerwie (wideo)

Marka Travelist po niemal rocznej nieobecności wraca z kampanią telewizyjną na lato. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, komunikację w telewizji wspierają działania online, za które odpowiada agencja SalesTube. Labcon z kolei przygotował adaptację spotów. Wszystkie trzy spółki należą do Group One.

Article

Travelist po rocznej nieobecności spowodowanej pandemią COVID-19 wraca z kampanią telewizyjną. Spoty emitowane będą do połowy lipca br. Kampania zakłada obecność w stacjach TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych z portfolio obu stacji. W ramach kampanii, emitowane będą spoty 30 i 15 sec, Za adaptację spotów odpowiada agencja Labcon.

Jak podkreśla w swojej wypowiedzi Krzysztof Dębski, marketing director Travelist kampania jest długo wyczekiwanym powrotem do normalności. - To już kolejna kampania realizowana we współpracy z Group One. Bardzo się cieszę, że po roku przerwy i wielu miesiącach niepewności, ponownie możemy postawić na obecność w telewizji linearnej. Z uwagi na panujące obostrzenia w hotelarstwie, jeszcze 2 miesiące temu to  wcale nie było takie oczywiste - mówi. 

Komunikację w telewizji wspiera kampania  performance w kanałach SEM, Facebook, afiliacja, mailing, remarketing.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Travelist wraca z kampanią po rocznej przerwie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl