SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Triumph wybrał agencję MullenLowe do globalnej obsługi marki Sloggi

Triumph Group, właściciel marki bielizny Sloggi, wybrał do jej globalnej zintegrowanej obsługi reklamowej agencję MullenLowe Group. Zajmie się ona wsparciem relaunchu marki.

Article

MullenLowe zajmie się zintegrowaną obsługą reklamową, mediową i internetową. Działania te będą koordynowane z biura w Londynie, a wspierane przez biura agencji we Francji, Niemczech, Japonii i Hong Kongu.

Obsługą nowego klienta zajmą się MullenLowe, MulenLowe Mediahub, MullenLowe Profero i MullenLowe Open.

Agencja została wybrana w przetargu. Jego pozostałych uczestników firmy nie ujawniają.

Nowe działania reklamowe realizowane przez wybraną agencję zostaną uruchomione jeszcze w tym roku, w związku z relaunchem marki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Triumph wybrał agencję MullenLowe do globalnej obsługi marki Sloggi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl