SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trójka z najgorszym wynikiem od lat. Spadki RMF FM i Radia ZET

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada 2014 roku należała do RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło VOX FM, zaś Trójka zanotowała najgorszy wynik od lat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.com Article

Udział RMF FM w okresie od września do listopada 2014 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 23,2 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,7 pkt. proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem w analizowanym okresie na poziomie 14,2 proc., także po spadku o 0,7 pkt. proc. Przewaga RMF FM nad Radiem ZET w analizowanym okresie wyniosła 9 pkt. proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 11,3 proc., po wzroście o 1 pkt. proc.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 6,8 proc. - najgorszym od wielu lat. Udział PR 3 poszedł w dół o 0,7 pkt. proc.

Spadek udziału, wynoszący 0,2 pkt. proc. do 1,8 proc., odnotowało Radio Maryja, które w zestawieniu spadło z miejsca piątego na szóste.

Z kolei na piąte miejsce z szóstego awansowała stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,7 proc., czyli o 2 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Wówczas na 18 częstotliwościach wykorzystywanych obecnie przez VOX FM nadawało Radio Eska Rock. VOX FM przejęło je w grudniu ub.r. Stacja ta gra muzykę taneczną (więcej na ten temat).

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

wrzesień 2009 : listopad 2009

wrzesień 2010 : listopad 2010

wrzesień 2011 : listopad 2011

wrzesień 2012 : listopad 2012

wrzesień 2013 : listopad 2013

wrzesień 2014 : listopad 2014

Radio RMF FM

25,4%

26,8%

26,8%

25,3%

23,9%

23,2%

Radio ZET

15,9%

16,3%

16,2%

15,2%

14,9%

14,2%

Jedynka

12,3%

13,0%

11,5%

11,1%

10,3%

11,3%

Trójka

7,0%

7,6%

8,2%

7,5%

7,5%

6,8%

VOX FM

1,1%

1,5%

1,4%

1,7%

1,7%

3,7%

Radio Maryja

2,0%

1,8%

2,0%

2,9%

2,0%

1,8%

Radio TOK FM

0,9%

1,3%

1,3%

1,1%

1,1%

1,2%

RMF CLASSIC

0,5%

0,6%

0,7%

0,8%

1,0%

1,1%

Czwórka

0,2%

0,2%

0,4%

0,5%

0,4%

0,5%

Dwójka

0,7%

0,7%

0,7%

0,5%

0,4%

0,5%

ZET CHILLI

0,5%

0,4%

0,5%

0,4%

0,4%

0,4%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,1%

0,2%

0,1%

0,2%

0,1%

0,1%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trójka z najgorszym wynikiem od lat. Spadki RMF FM i Radia ZET

46 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Osbourne Cox
"Ożeł moze" nie pomogł? Tak to sie dzieje jak Jethon zamiast radia robi polityke.
76 21
odpowiedź
User
wlad
czy to prawda że trójka rozpoczyna i kończy program czytaniem życiorysu umiłowanego wodza bronisława komorowskiego ? Pytam bo od dawna nie słucham tej partyjnej tuby.
51 30
odpowiedź
User
dude
Sposób na poprawienie słuchalności Trójki - puszczać 6 godzin dziennie smuty z Niedźwieckim w tle, a potem jakieś 4 godziny super humor Andrusa. Przeplatać to jeszcze większą ilością reklam. Słuchalność skoczy na 130%
70 21
odpowiedź
User
Krycie
Z tego co słyszę, redaktorzy na antenie Trójki świetnie się bawią, szkoda, że słuchacze znacznie mniej.
81 18
odpowiedź
User
Ols
w Trójce jest tak koszmarna ilość reklam, że nie da się tego słuchać. Jak słyszę po raz 10 o flegmie - przy śniadaniu, obiedzie i kolacji, to się naprawdę odechciewa... :(
71 10
odpowiedź