Trójka z największym spadkiem słuchalności w godzinach porannych, RMF FM, Maryja i Jedynka na czele wzrostów

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1,6 pkt. proc. do 30,6 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (12,4 proc. udziału; bez zmian).

Podium uzupełnia Jedynka (do góry o 0,5 pkt. proc. do 7,3 proc. udziału), a oczko niżej znalazło się Audytorium 17 (5,6 proc. udziału; - 0,4 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-w-najwiekszych-miastach-rmf-fm-trojka-w-dol,7170366704420993a ##

Z szóstego na trzynaste miejsce spadła Trójka, która zanotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 3,8 pkt. proc. do 1,9 proc. udziału. W ujęciu procentowym strata stacji wyniosła 67 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami