SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Trzech Mercurierów' w kampanii hoteli Mercure

Pod hasłem "Trzech Mercurierów" przebiega kampania reklamowa siecihoteli Mercure. Akcja obejmuje internet i BTL.

Prowadzona od początku września kampania sieciMercure reklamuje przede wszystkim trzy należące do niejhotele: Mercure Skalny Karpacz, który funkcjonuje pod tą nazwą odniedawna, oraz Mercure Grand Warszawa i Mercure HeveliusGdańsk, które przeszły ostatnio gruntowne renowacje.Kreacja pod hasłem "Trzech Mercurierów" wynika ze strategiipromocyjnej firmy opartej na wykorzystywaniu skojarzeń zpopularnymi filmami. Przekaz jest skierowany do osób, którepodróżują w celach biznesowych i potrzebują lokalizacji w centrachmiast z komfortowymi warunkami.

hotelmercure



Akcja jest prowadzona w internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, money.pl,tvn24.pl, serwisy dzienników i magazynów, mercure.com,accorhotels.com oraz orbis.pl) oraz w ramach działań BTL wewszystkich hotelach Mercure w Polsce. Kreację kampanii -zaplanowanej na dwa i pół miesiąca - przygotowała agencja imediaPR, która prowadzi również wsparcie z zakresu public relations,natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowyMPG.

Dołącz do dyskusji: 'Trzech Mercurierów' w kampanii hoteli Mercure

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl