SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Trzech Mercurierów' w kampanii hoteli Mercure

Pod hasłem "Trzech Mercurierów" przebiega kampania reklamowa sieci hoteli Mercure. Akcja obejmuje internet i BTL.

Prowadzona od początku września kampania sieci Mercure reklamuje przede wszystkim trzy należące do niej hotele: Mercure Skalny Karpacz, który funkcjonuje pod tą nazwą od niedawna, oraz Mercure Grand Warszawa i Mercure Hevelius Gdańsk, które przeszły ostatnio gruntowne renowacje. Kreacja pod hasłem "Trzech Mercurierów" wynika ze strategii promocyjnej firmy opartej na wykorzystywaniu skojarzeń z popularnymi filmami. Przekaz jest skierowany do osób, które podróżują w celach biznesowych i potrzebują lokalizacji w centrach miast z komfortowymi warunkami.

hotelmercure



Akcja jest prowadzona w internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, money.pl, tvn24.pl, serwisy dzienników i magazynów, mercure.com, accorhotels.com oraz orbis.pl) oraz w ramach działań BTL we wszystkich hotelach Mercure w Polsce. Kreację kampanii - zaplanowanej na dwa i pół miesiąca - przygotowała agencja imedia PR, która prowadzi również wsparcie z zakresu public relations, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MPG.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Trzech Mercurierów' w kampanii hoteli Mercure

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl