Kiedy zadebiutuje trzeci sezon „Squid Game”? Jest prawdopodobna data

Do tej pory Netflix zapowiadał jedynie, że premiera trzeciego sezonu „Squid Game” odbędzie się w 2025 roku, ale twórca serialu Hwang Dong-hyuk poszedł o krok dalej i w wywiadzie dla Variety zasugerował, że będzie to lato lub jesień. Na tym jednak nie koniec domysłów.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Kiedy zadebiutuje trzeci sezon „Squid Game”? Jest prawdopodobna data
„Squid Game”, Netflix

„Wierzę, że wkrótce ogłosimy datę premiery trzeciego sezonu” – Hwang Dong-hyuk powiedział portalowi Variety, dodając: „Prawdopodobnie premiera odbędzie się latem lub jesienią 2025 roku”.

Co ciekawe, przypadkowo udostępniony zwiastun na kanale YouTube Netflix Korea pokazywał zapowiedź serialu z opisem wskazującym datę premierę trzeciego sezonu: piątek, 27 czerwca. Film został usunięty i ponownie udostępniony bez opisu, ale internauci dokonali zapisu jego pierwszej udostępnionej wersji. Dopóki jednak Netflix nie potwierdzi daty, są to jedynie domysły.

Fenomen „Squid Game”

Drugi sezon „Squid Game” szybko znalazł się na liście najpopularniejszych seriali wszech czasów serwisu Netflix, już teraz zajmując 7. miejsce, a jego oglądalność będzie liczona przez 91 dni, więc ma trzy miesiące na wspinanie się w górę listy. Sezon pierwszy „Squid Game” znajduje się obecnie na jej szczycie z 265,2 mln wyświetleń. Nowy sezon ma szansę osiągnąć jeszcze lepszy wynik.

Druga seria "Squid Game” stała się najczęściej oglądanym tytułem Netfliksa w tygodniu od 23 do 29 grudnia 2024. Sezon pierwszy również cieszył się ponownym zainteresowaniem, zajmując trzecie miejsce w tym samym tygodniu z 8,1 mln wyświetleń.

„Squid Game” to najważniejszy serial w historii Netfliksa. Koreański hit opowiada o desperatach, którzy zadłużeni po szyję, szukają drogi do ocalenia. Sposobem na to ma być udział w grze opartej na dziecięcych zabawach. „Czerwone, zielone”, „Kalmar” i zadania zręcznościowe z pozoru wydają się zwyczajne gdyby nie fakt, że każdy, kto przegra, za chwilę będzie martwy. Brutalna walka o pieniądze pokazuje, ile naprawdę znaczą przyjaźnie, lojalność i sojusze w obliczu zwycięstwa.

Krytyka współczesnego stylu życia, konsumpcjonizmu, pogoni za pieniędzmi, wyzysku społeczeństw przez uprzywilejowany jeden procent, jednostki przez korporację – wszystko to pobrzmiewa w „Squid Game” ponownie. Podobnie jak gorzka diagnoza twórcy, a ten zdaje się mówić, że nikogo nie da się uratować przed własną głupotą i chciwością.

Naszą recenzję drugiego sezonu serialu „Squid Game” znajdziecie tutaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]