Trzy lata na Facebooku (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę pokazującą rozwój portalu społecznościowego Facebook w ostatnich trzech latach.

km
km
Udostępnij artykuł:

W okresie od stycznia 2010 roku do listopada 2012 roku miesięczna liczba aktywnych użytkowników Facebooka wzrosła z 337 milionów do 1 miliarda. W tym samym czasie przeciętny wiek użytkowników społecznościowego portalu zwiększył się z 29,53 do 30,11 lat. Trzy lata temu większość osób korzystających z Facebooka stanowiły kobiety (51 proc.), podczas gdy obecnie przeważają mężczyźni (53 proc.). Na czele rankingu państw z największą liczbą użytkowników serwisu niezmiennie znajdują się Stany Zjednoczone. Roszady nastąpiły na kolejnych miejscach: z pierwszej piątki wypadły odpowiednio druga, trzecia i piąta przed trzema laty Wielka Brytania, Turcja i Francja, a zastąpiły je Brazylia, Indie i Meksyk. Z kolei wśród najpopularniejszych marek od 2011 roku liderem jest Coca-Cola. Na przestrzeni ostatnich trzech lat z 1. na 5. miejsce spadł Starbucks. W czołówce nie ma już marek Skittles, Nutella i Pringles. Obecnie na drugiej pozycji jest Disney, wyprzedzając Red Bulla i Converse.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski