SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzy lata na Facebooku (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę pokazującą rozwój portalu społecznościowego Facebook w ostatnich trzech latach.

Trzy lata na Facebooku (infografika)

W okresie od stycznia 2010 roku do listopada 2012 roku miesięczna liczba aktywnych użytkowników Facebooka wzrosła z 337 milionów do 1 miliarda.

W tym samym czasie przeciętny wiek użytkowników społecznościowego portalu zwiększył się z 29,53 do 30,11 lat.

Trzy lata temu większość osób korzystających z Facebooka stanowiły kobiety (51 proc.), podczas gdy obecnie przeważają mężczyźni (53 proc.).

Na czele rankingu państw z największą liczbą użytkowników serwisu niezmiennie znajdują się Stany Zjednoczone. Roszady nastąpiły na kolejnych miejscach: z pierwszej piątki wypadły odpowiednio druga, trzecia i piąta przed trzema laty Wielka Brytania, Turcja i Francja, a zastąpiły je Brazylia, Indie i Meksyk.

Z kolei wśród najpopularniejszych marek od 2011 roku liderem jest Coca-Cola. Na przestrzeni ostatnich trzech lat z 1. na 5. miejsce spadł Starbucks. W czołówce nie ma już marek Skittles, Nutella i Pringles. Obecnie na drugiej pozycji jest Disney, wyprzedzając Red Bulla i Converse.


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trzy lata na Facebooku (infografika)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pi12
FB jest ciekawy, to już chyba wypada śledzić, bo wiele marek się tam promuje i jest to niezły kanał informacyjny co teraz jest modne. Ja przyznam korzystam z fb głównie wracając lokalną pkp do siebie, bo dojeżdżam - i z poziomu telefonu, mam pakiet w Heyah, wydajny, sprawdzam, czasami nawet coś skomentuję.
8 8
odpowiedź