Trzy miliony widzów 'You Can Dance'

Drugą edycję 'You Can Dance' oglądało średnio 3 mln osób. StacjaTVN podczas emisji programu z udziałami w rynku na poziomie 24,4proc. była liderem rynku. Wpływy reklamowe wyniosły blisko 30 mlnzłotych (dane cennikowe, bez rabatów).

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Najwięcej widzów zgromadził odcinek wyemitowany 19 marca.Zobaczyło go 3,68 mln widzów, zapewniając kanałowi 28,48 proc.udziału w rynku. Finał programu,wyemitowany z powodu awarii wozutransmisyjnego w czwartek, obejrzało 3,2 mln osób (26,43 proc.udziału w rynku).

TVN podczas emisji formatu była stacją pierwszego wyboru. Drugiemiejsce z widownią na poziomie 2,25 mln widzów i udziałemwynoszącym 18,35 proc. przypadło TVP2 (m.in. Liga Mistrzów,"Kryminalne zagadki Las Vegas"). Trzecia pozycja należała doPolsatu, który emitował filmy fabularne (2,05 mln widzów, 16,66proc. udziału). "You Can Dance" oglądały głównie kobiety oraz osobyz największych miast. Tylko nieco ponad jedną czwartą widzówtanecznego show stanowili emeryci.

TVN pokaże trzecią edycję formatu już jesienią. Castingi doprogramu rozpoczną się w połowie czerwca. Taneczne umiejętnościbędzie można zaprezentować w czterech miastach: Szczecinie (17czerwca), Krakowie (19 czerwca), Wrocławiu (22 czerwca) oraz wWarszawie (28 i 29 czerwca). Uczestników oceniać będzie jury wskładzie Agustin Egurrola, Michał Piróg oraz WeronikaMarczuk-Pazura. Program po raz kolejny poprowadzi Kinga Rusin.Wyprodukuje go Mastiff Media Polska. Tym razem obóz treningowy dla36 wyłonionych podczas castingów tancerzy odbędzie się wBarcelonie.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu