SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzy nowe osoby w LoveBrands Group

Do zespołu agencji komunikacji marketingowej LoveBrands Group dołączyły Sabina Składanowska-Trzeciak, Urszula Gogol i Alicja Kaska. 

mat. pras. Urszula Gogol, Alicja Kaska, Sabina Składanowska-Trzeciak mat. pras. Urszula Gogol, Alicja Kaska, Sabina Składanowska-Trzeciak

Do agencji dołączyła Sabina Składanowska-Trzeciak, która wzmocni zespół obsługi klienta. Jako client service senior consultant w LoveBrands Group jest odpowiedzialna za koordynację realizacji projektów z zakresu komunikacji 360 stopni. Jej główne zadanie to wspieranie marek w realizowaniu efektywnych strategii komunikacyjnych, uwzględniających zarówno trendy rynkowe, jak i indywidualne potrzeby klientów. 

Doświadczenie zdobywała we współpracy z międzynarodowymi markami oraz organizacjami, wspierając m.in. NBCUniversal, Head & Shoulders, Pantene oraz koordynując kompleksowe projekty na rzecz Krajowej Rady Drobiarstwa, obejmujące rynki Chin, Japonii i Hongkongu.

Czytaj więcej: LoveBrands Group po wygranym przetargu obsługuje Bank Pocztowy

Zespół communications wzmocniła Urszula Gogol, communications consultant, która odpowiada za doradztwo komunikacyjne, koordynuje projekty PR-owe oraz wspiera w obszarze PR projekty z zakresu komunikacji 360 stopni. Specjalizuje się w komunikacji B2B, korporacyjnej oraz media relations. Doświadczenie zdobywała, pracując w agencjach PR: The Partners, MSL Group oraz 24/7Communication. Realizowała działania komunikacyjne dla klientów z branż nieruchomości (m.in. Colliers, Unidevelopment SA), transportowej, logistycznej i przemysłowej (m.in. PKP PLK, Frigo Logistics, Honeywell) oraz kampanie społeczne z sektora ochrony zdrowia, wspierając m.in. Fundację Nutricia i Sanofi. Wcześniej przez kilka lat związana z branżą wydawniczą – redaktor prowadząca w Wydawnictwach UW.

Alicja Kaska objęła stanowisko junior health care communications consultant w zespole HealthCare prowadzonym przez Katarzynę Puchacz. Do jej zadań należy wsparcie komunikacyjne marek Vichy i CeraVe w ramach działań media relations oraz współprac z medfluencerami. Zdobywała doświadczenie, wspierając m.in. marki Promod, Crocs, NA-KD, Hunter czy TiM. Ostatnie lata spędziła w Londynie, gdzie pracowała dla Massimo Dutti w zakresie visual merchandisingu.  

 

Dołącz do dyskusji: Trzy nowe osoby w LoveBrands Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl