SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzy nowe serwisy w sieci Ad.net

Do internetowej sieci reklamowej Ad.net dołączyły trzy nowe witryny: Panorama Firm (Biznes), e-insurance (Biznes) i Resmedica (Zdrowie)

Portal Panorama Firm, to łatwa i wygodna forma komunikacji, rozrywki oraz dostępu do aktualnych informacji. Pod adresem www.pf.pl publikowane są bieżące wiadomości podzielone na grupy tematyczne. Przede wszystkim jednak Panorama Firm to internetowy odpowiednik papierowego almanachu firm. Miesięcznie witrynę odwiedza ponad 280 tysięcy użytkowników, generując ponad 6,7 miliona odsłon*. PF oferuje powierzchnię reklamową w szeregu grup tematycznych (Informacje, Rozrywka, Motoryzacja), umożliwiając precyzyjne dotarcie do wybranych grup docelowych.

Wortal e-insurance to jedno z poważniejszych w ostatnim czasie przedsięwzięć internetowych skierowanych do użytkowników potrzebujących pełnej informacji na temat ofert towarzystw ubezpieczeniowych. Rzetelna i bogata zawartość serwisu może być przydatna również dla profesjonalistów zajmujących się ubezpieczeniami. Witrynę miesięcznie odwiedza 10 594 użytkowników, generując 92 673 odsłon*.

Serwis Res Medica to bogate źródło wiedzy medycznej dla pacjentów i lekarzy. W "Vademecum zdrowia i medycyny" - encyklopedycznej części serwisu Res Medica - internauci znaleźć mogą zarówno obszerne artykuły i opracowania, jak i krótkie wyjaśnienia najważniejszych pojęć z zakresu medycyny i dyscyplin pokrewnych. Wszystkie teksty na temat chorób, badań i zabiegów są pisane lub konsultowane przez lekarzy - specjalistów różnych dziedzin. Niektóre były wcześniej drukowane w magazynach medycznych "Żyjmy dłużej" i "Klinika ffx", inne zostały przygotowane specjalnie dla serwisu Res Medica i tylko tu są dostępne. Serwis jest odwiedzany przez 40 000 użytkowników, notujemy ponad 200 tys odsłon banerów (wg DART 5.0).

Dzięki przyłączeniu nowych witryn zasięg kategorii Biznes sieci Ad.net wzrósł do 717 974 użytkowników miesięcznie, a całej sieci do 3 468 001 unikalnych użytkowników miesięcznie*.

"Jakkkolwiek zaprzestaliśmy intensywnej akwizycji nowych witryn, cieszy nas stałe zainteresowanie kolejnych serwisów współpracą partnerską z naszą siecią. Uważamy to za potwierdzenie słuszności naszej długofalowej strategii i osiągniętej pozycji na rynku" Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net S.A.

*(źródło danych: I-Metria/GeM - Badanie Prawdziwy Profil [próba: maj 2003])

Dołącz do dyskusji: Trzy nowe serwisy w sieci Ad.net

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl