SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzy spersonalizowane produkty w ofercie Media Impact

Media Impact wprowadza do oferty trzy nowe, spersonalizowane produkty: Smart People, Smart Effect i Smart Reach. Mają one umożliwić reklamodawcom Grupy Onet-RAS Polska precyzyjne dotarcie do tych konsumentów, których poszukują.

- Dzięki analizie zachowań naszych użytkowników potrafimy skutecznie kierować będzie kampanie tylko do tych, którymi są zainteresowani nasi klienci. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu zaawansowanych narzędzi Smart Data, rozwijanych od lat w Grupie Onet-RAS Polska. Dodatkowo, wraz z wysokiej klasy narzędziami dostarczamy usługę Audience Researcherów – dedykowanych analityków, którzy w oparciu o swoją wiedzę o potrzebach klienta, naszych użytkownikach oraz zawartości, która ich najbardziej interesuje – potrafią zbudować najlepszy możliwy segment dla klienta – mówi Marek Kowal, group data officer.

Smart People pozwala zbudować profil odbiorcy najlepiej reagującego na reklamę. Odbywa się to przed rozpoczęciem kampanii lub w trakcie jej trwania. Dzięki temu możliwe jest wyemitowanie przekazu pod predefiniowany profil odbiorcy o określonym charakterze zainteresowań lub pożądanych cechach demograficznych.

Produkt Smart People pozwala także na stworzenie „profilu na miarę”, czyli zidentyfikowanie grupy odbiorców reklamy odpowiadających najliczniej na komunikat reklamowy klienta.

Smart Effect natomiast gwarantuje precyzyjne dotarcie do użytkowników sieci na podstawie ich zachowań i skierowany jest do klientów, którym zależy na określonych reakcjach odbiorców, np. wysłaniu prośby o kontakt z konsultantem, zgłoszeniu chęci udziału w jazdach próbnych, zakupie produktu lub usługi.

Zaś Smart Reach to poszerzenie zasięgu kampanii poza Grupę Onet-RAS Polska o osoby posiadające określone cechy demograficzne lub wykonujące pożądane działania w całym internecie.

Produkt Smart Reach na podstawie informacji zebranych przez DMP identyfikuje grupy odbiorców odpowiadających najliczniej na komunikat klienta. Następnie za pośrednictwem programatycznych platform zakupowych dociera do podobnych grup na dowolnej stronie internetowej poza serwisami Grupy Onet-RAS Polska. Dostępny będzie w ofercie od grudnia 2016 roku.

Smart Data to nie tylko nowy produkt, ale także alternatywny model sprzedaży. Będzie funkcjonował równolegle z obecnym, opartym o wybrane miejsca emisji i koszyki cenowe. Smart Data wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy dążą do maksymalnego wykorzystania potencjału swojej grupy docelowej, umożliwiając zakup profili użytkowników o określonych cechach demograficznych i behawioralnych w danym miejscu i czasie- podkreśla Paweł Gordon, digital product director.

Dołącz do dyskusji: Trzy spersonalizowane produkty w ofercie Media Impact

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl