„Trzy znaki smaku” promują żywność regionalną (wideo)

Trwa kampania „Trzy znaki smaku” mająca na celu  promocję regionalnych produktów żywnościowych, a także informująca o systemie ich ochrony. Akcję dla Agencji Rynku Rolnego przygotowały firmy Gutenberg networks Warszawa, Sopexa Polska i OMD.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Działania - które potrwają do 2016 roku - mają na celu informowanie konsumentów oraz producentów żywności o wspólnotowym systemie ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych, a także promowanie znakowanych w tym systemie produktów spożywczych. W Polsce jest już 36 produktów z oznaczeniami: Chroniona Nazwa Pochodzenia (ChNP), Chronione Oznaczenie Geograficzne (ChOG) i Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS).

grafika

Akcję zainicjowała Agencja Rynku Rolnego we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Sfinansowano ją przy wsparciu Unii Europejskiej oraz z krajowego budżetu.

Działaniom towarzyszą reklamy ukazujące regionalne specjały: olej rydzowy, fasolę wrzawską, jabłka grójeckie, podkarpacki miód spadziowy oraz kiełbasę jałowcową.

Za realizację spotów odpowiada agencja Gutenberg networks Warszawa we współpracy z Sopexa Polska, która również wyprodukowała materiały informacyjne w postaci ulotek, broszury i przewodnika „Szlakiem dobrego smaku”. Są one rozdawane m.in. na targach, festiwalach, seminariach. Z kolei zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję